21 lip 2016

Angel's Wings duża świeca YC.

Witam,



Pamiętacie jak niedawno pokazywałam pewną dużą białą świecę z YC w nowościach? :) Wiele z Was pisało nazwy, ale żadna nie trafiła w nazwę. Musiałam ją odpalić, bo tak pachniała, że nie mogłam się powstrzymać... Mowa o Angel's Wings :)))


Duży słój z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: wata cukrowa, płatki kwiatów oraz kremowa wanilia.


Moja opinia:
Zanim ją odpaliłam przez parę dni miałam ją otwartą z wieczka i położoną blisko biurka. Zapach non stop unosił się i miałam wrażenie, że gdzieś blisko mnie są słodkie waniliowe ciasteczka. Jest to ciepły, otulający i przytulny zapach, nie duszący. Wg. mnie pasuje ten aromat na każdą porę roku, nawet i lato. Słodki zapach odzwierciedla nazwę świecy - ...Skrzydła anioła... kojarzą Nam się z czymś bezpiecznym, ochronnym, z jakimś spokojem, snem.
Dla osób medytujących czy też nawiązujących kontakty z Aniołami wyobrażanie sobie zapachu anioła to coś magicznego, tajemniczego i niewyobrażalnego. Bo jak możemy zobaczyć istotę Anielską, skoro jest niewidzialna. Tu  zachodzi głębsze wczucie się w te stany uduchowienia, że tak to nazwę. Ale zapach jest ładny, wręcz piękny i taki "mój" Szczerze to wybrałam ten zapach w ciemno i odkąd się pojawił w zapachach już dawno temu, zawsze chciałam go poznać. Myślałam z początku o wosku na próbę, ale to był dobry wybór na dużą świecę! Z jednej strony będzie mi go szkoda odpalać, ale z drugiej ten zapach mnie nie nudzi <3 Duża świeca może być świetnym prezentem np. dla osób, które interesują się tematyką anielską ;) 



Jednym słowem zapach: ciepły, słodki, otulający :)


pozdrawiam,

Donna

11 komentarzy:

  1. ja dalej do świec nie pałam miłością:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba nie zdecydowałabym się na zakup świecy w ciemno. miałam wosk Angel's Wings

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie delikatne, otulające aromaty :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wosk, ale nie polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tematyka anielska brzmi... po prostu anielsko hehe :D
    Nie miałam jeszcze świecy z yc :O ale to połączenie zapachowe bardzo do mnie przemawia... uwielbiam takie słodkie zapachy, tak samo jak i smaki :D
    ojejku *.* narobiłaś mi ochoty na zapalenie świeczek:3
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty na tę świecę albo przynajmniej wosk. Lubię takie otulające i słodkie zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go tylko w wosku, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się być pięknym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boję się, że mógłby być dla mnie zbyt słodki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...