29 lip 2016

Aloesowe chusteczki do demakijażu Equilibra.

Witam,



Niedługo czeka mnie dość dłuższa jazda samochodem, więc chciałam zabrać aloesowy chusteczki do demakijażu Equilibra, ale najpierw chciałam poznać czy warto je zabierać w podróż. W opakowaniu jest 10 sztuk, więc dwie sztuki przetestowałam już w domu, by upewnić się czy chusteczki mi pomogą w innych warunkach niż te takie domowe.


Opis:
"Łagodnie usuwają pozostałości makijażu oraz zanieczyszczenia bez potrzeby spłukiwania. Zawierają olejek migdałowy (odżywia), bisabobol (koi), gliceryną (wygładza i nawilża) 20%aloesu (nawilża) Nie zawierają alkoholu, są łagodne i odświeżające"


Testowane okulistycznie.


Moja opinia:
Chusteczki zaskoczyły mnie w pozytywny sposób swoją jakością. Bardzo dobrze zmyły mój dzienny makijaż, krem bb i tusz też. Trochę nie wyraźnie wyszło na zdjęciu, ale widać zużytą chusteczkę. Dość dobrze nasączana i lekko pachnąca chusteczka o niewielkich rozmiarach dobrze trzyma się w dłoni. Zbiera wszystko z twarzy nie powodując podrażnień skóry czy oczu. Nie uczula. Nie zawiera parabenów, sls, sles, alergenów i innych szkodliwych substancji. Po oczyszczeniu w moim przypadku nie musiałam już sięgać po płyn micelarny (ale twarz i tak umyłam później żelem - to były tylko takie testy domowe) Na warunki poza domem myślę, że dobrze się sprawdzi, bo odczułam odświeżenie na twarzy, oczyszczenie i nie piekące oczy. Chusteczka zmyła i zebrała całe nagromadzone sebum, przez co odczułam też taką lekkość na skórze i przyjemny powiew nawilżenia, ponieważ mają 20% aloesu. Podsumowując z pewnością zabieram je na wyjazd, bo przede mną ponad ponad 20 h jazdy albo i dłużej, więc muszę je mieć pod ręką.  


zużyta chusteczka

Używałyście już takich chusteczek?


pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. W przypadku dłuższej wyprawy samochodem chusteczki odświeżające to zdecydowany must have.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych nigdy nie miałam, ale tego typu chusteczki zabieram najchętniej w podróż czy na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ich ale markę oczywiście znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się nie sprawdziły więc pewnie dostałam naruszone opakowanie bo moje chusteczki są prawie suche :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam raczej takich chusteczek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...