30 lip 2016

Cosy by the Fire YC.

Witam,



Woski, woski tyle ich mam, że nigdy mi się nie znudzą. Nie do końca jednak trafiłam w zapach na lato, bo Cosy by the Fire to ciepły, aromatyczny i korzenny zapach niekoniecznie przeznaczony na letnie wieczory.


Opis:
Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu ciepłej mieszanki imbiru, goździka i pomarańczy zharmonizowana z nutami drzewnymi. 


Moja opinia:
Wosk Cosy by the Fire na domowe warunki jakie zawsze sobie stwarzam wieczorami (niecodziennie, ale od czasu do czasu) nie spełnił moich oczekiwań, jakie zakładałam spoglądając na etykietę. Nadaje się zdecydowania na inne miesiące, a nie te które aktualnie mijają. Wykorzystałam go na weekendowe grillowanie w ogrodzie. Co prawda na świeżym powietrzu zapach nie jest intensywny bo rozprasza się szybko, ale siedząc blisko kominka czujemy jego aromat. Nuty drzewne z goździkiem przy palącym się grillu przypomniało mi takie wczesne spacerowanie po lesie w zimie. Choinki, iglaki, grzane wino kojarzą się z klimatem świąt, nie mniej jednak przy grillu i zapachu kiełbasek zapach ten umilał rodzinne spotkanie.



Znacie ten zapach?


pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...