7 lis 2015

Emolientowy krem odżywczy na noc - skóra sucha i bardzo sucha od Pharmaceris.

Witam,


Nigdy nie otwieram wszystkiego na raz. Jak stosuję jeden krem do buzi to jeden, góra dwa, lub dodatkowo jakieś serum (pozostałe produkty czekają na swoją kolej). Ostatnio, czyli jeszcze w październiku przytrafiło mi się coś w okolicach brody i nosa jakby uczulenie? no nie wiem, skórę miałam zaczerwienioną i bardzo suchą wręcz łuszczącą się, która dodatkowo piekła jak przemywałam płynem micelarnym. Uczulenie od któregoś kosmetyku? - wątpie. Stawiam raczej na warunki atmosferyczne i zanieczyszczenie powietrza. U mnie pod domem remontują drogę, są wykopy, kurze, pyły i wszystko co się da budowlanego. Musiałam tym czymś się uczulić, bo to coś przytrafiło mi się właśnie jak kurzyło się kilka ładnych dni pod oknami. Postanowiłam więc poszukać czegoś ratunkowego z moich kremów co załagodzi ten stan. 


Moja opinia:

Znalazłam Pharmaceris emolientowy krem odżywczy na noc - skóra sucha i bardzo sucha. Pomimo, że krem jest na noc, ja stosowałam go też w dzień, a na noc smarując nieco grubiej. Po ok. tygodniu moje czerwone placki z twarzy znikły - cieszę się bardzo, że krem pomógł i nie musiałam biegać po dermatologach. 

<drastyczny widok mojej twarzy po lewej i po wyleczeniu po ok. tygodniu stosowania kremu z pharmaceris>

Zdjęcia robione telefonem, więc nieco słabo wyraźne i nie oddają tego jak to było na żywo. A było bardzo czerwone a po zdrapaniu (wiem nie wolno) spadały łuszczące się płaty skóry. Myślałam, że jak złuszczy się, to się szybciej zagoi ale to błąd. Dałam skórze tydzień na regenerację, bez drapania i często smarowałam te miejsca czerwone - jak widać pomogło :)


Krem jest treściwy, konkretny. Gdy się go smaruje nieco grubiej to skóra jest tłusta, ale po jakimś czasie on się wchłania pozostawiając błyszczenie. (nie przeszkadzało mi to, gdy byłam w domu, a wysuszona i piekąca czerwona skóra domagała się natłuszczenia) Ładnie i przyjemnie pachnie, przypomina mi zapachem Żel do mycia ciała i skóry głowy PURI-ICHTILIUM. Aktualnie profilaktycznie stosuję go na noc - pomaga i jestem zadowolona.


Pomimo, że mam skórę tłustą to jak widać staje się też wrażliwa i sucha. Dlatego mam pod ręką serie z Pharmaceris E, ale lubię też A, N i T. Dla mnie te serie są najlepsze i stosuję zawsze jak tylko pojawi się jakiś problem na skórze. Dermokosemtyk z Pharmaceris pomógł, a ja oszczędziłam wizyty u dermatologa, stania w kolejkach i wydawanie na jakieś maści zbędną kasę.


pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

  1. Super, że się sprawdził. Ja ogólnie bardzo lubię Pharmaceris. Fajne mają produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam wcześniej tego kremu, ale dobrze wiedzieć o jego istnieniu :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się sprawdził u Ciebie. Miszę przyznać, że jeszcze nie miałam nic z tej firmy. Chyba muszę to nadrobić.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem działam. Pięknie sobie poradził z zaczerwieniami :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam wersję na dzień i bardzo lubiłam ten krem

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Mam podobny problem ponieważ mam tłustą cerę ale na nosie bywa że strasznie mi się skóra łuszczy i muszę natłuszczać to miejsce:/ Podobnie do Ciebie od razu zaczynam drapać tą skórę i chodzę potem z czerwonym nosem:( Jutro się rozejrzę za tym kremem:)Namówiłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybki ratunek. Dobrze, że krem pomógł i obyło się bez wizyty u lekarza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...