22 sie 2015

Black Plum Blossom od YC.

Witam,


Wosk, który przedstawię leżał mi jakiś czas nienaruszony, ale postanowiłam, że go sobie odpalę. Ostatnio zajadam się śliwkami, więc czemu nie odpalić śliwkowego wosku od YC Black Plum Blossom. Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: kwiat czarnej śliwki, wanilia.



Opis:
"Owszem, pojawienie się na drzewkach ciemnych węgierek zapowiada niechybny kres wakacji i nadejście złotej jesieni. Jednak różowe kwiaty śliwy, obficie osiadające na gałązkach w maju i czerwcu, to wyjątkowo urodziwe preludium lata. Zapach i urzekające wybarwienie śliwkowych pąków zainspirowały czarodziejów z Yankee Candle do stworzenia niebagatelnej, bardzo przekornej propozycji na ciepłe miesiące. W ciemnym, fioletowym, cudownie nasyconym wosku odnajdziemy nieco perfumeryjny aromat kwiatów owocowych drzew zmieszany z nutami ciepłej wanilii i drogocennego, białego piżma. Tak stworzona tarteletka urzeka piękną barwą i zniewala wyjątkowym, owocowo-kwiatowym zapachem. Black Plum Blossom to kompozycja wakacyjna, świeża, balansująca na granicy rześkości i słodyczy. Spodoba się przede wszystkim paniom ceniącym dziewczęce, nieco toaletowe propozycje do aromaterapii. Polubią ją też panowie, którzy od letnich wosków oczekują odrobiny smakowitego odświeżenia"


Moja opinia:
Po wykonanych zdjęciach wosk zawinęłam sobie w sreberko, trochę je sobie uchyliłam i zostawiłam koło laptopa. Po jakimś niedługim czasie, gdy wróciłam popracować przy komputerze niesamowicie coś ładnie zaczęło mi wokół pachnieć. Tak to ten wosk! Jeszcze nie odpalony nadawał wokół przepiękny, owocowo-kwiatowy i delikatny zapach, który już mi się podobał. Podobał jak jego sam fioletowy odcień. W czasie roztapiania kolor ciemnieje na intensywny fiolet. Zaliczam go do zapachów otulających, ale nie mdłych. Z każdym łamanym kolejnym kawałkiem już mi go szkoda, że się kończy. Chciałabym go w wersji świeczkowej najlepiej dużej, bo zapach naprawdę mi się spodobał. Wanilia, piżmo super połączenie. Nie wiem natomiast jak pachnie kwiat czarnej śliwki, ale musi pachnieć ładnie, skoro cały wosk ma w sobie tak wszystko zgrane, że swoim aromatem rozpieszcza mój nos na całego. Trudno to opisać, ale czuć i świeżość i zarazem coś ciepłego, słodkiego. 


Znacie ten wosk? Dostępny jest tutaj




pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Znam go tylko z wąchania na sucho w sklepie, ale już wtedy mi nie przypadł do gustu, więc się nie skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie połączenie zapachów mi odpowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie połączenie zapachów mi odpowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie świeżo-słodkie nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go i zgadzam się, że trudno go opisać. ładny zapach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...