8 lut 2013

Szampon Babydream z Rossmanna.

Witam,


Chwalony na blogach szampon dla dzieci Babydream z Rossmanna, postanowiłam kupić i ja i go wypróbować. Ponieważ kończę już butelkę to napiszę moje spostrzeżenia na jego temat. 


Kupiłam go jakiś czas temu i używałam sporadycznie (nie za każdym razem jak myłam włosy), najczęściej jak zmywałam olejki z włosów. Szampon jest bez silikonów. 



                                 Moja opinia:
Szampon dobrze się pieni, nakładałam go zazwyczaj dwa razy, gdy zmywałam oleje (dobrze je zmywa). Włosy były miękkie w dotyku, ale zauważyłam, że czasami robiły się "sianowate", puszyły się, a na drugi dzień robiły się już oklapnięte. Co do rozczesywania to tak średnio. Lekko były plączące. Zapach nawet mi się podobał, jest bardzo delikatny, rumiankowy sama też konsystencja w sobie jest delikatna. Szampon dostępny jest tylko w Rossmannie za śmieszne pieniądze, ja go kupiłam na promocji za 2,49 ;) Czy go zakupię ponownie? - sama nie wiem. Nie zauważyłam specjalnej poprawy na moich włosach.Urzekło mnie natomiast opakowanie, które ma śliczne małe motylki ;D Daje mu ocenę + 3,5 na 5



Konsystencja przezroczysta, dobrze się pieni, delikatnie pachnie. 


Skład:



Akcenty, które są miłe dla oka i bardzo ładne np. motylki :)


Od producenta:


Szampon dobrze trzyma się w dłoni, nie wyślizguje się nawet jak butelka jest mokra. 



Otwór na wylewanie w porządku, nie wylewa się dużo szamponu od razu, więc nie ma wpadki, że nam się dużo coś wyleje. 



A Wy jakie macie zdanie na temat tego szamponu?




pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. moje włosy nie lubią tego szamponu a szkoda ;( bo jest delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie używałam tego szamponu, ale może kiedyś wypróbuję :)
    zwłaszcza, że jego cena zachęca do kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. on uż od dawna gosci w mojej łazience

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie był tragiczny i zwiększył wypadanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie się nie sprawdził! włosy stały się suche i nie mogłam ich rozczesać... szybko się go pozbyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. po tej akcji z produktami babydreams...już go więce3j nie kupiłam, a wcześniej służył mi świetnie do czyszczenia pędzli...na moich włosach się niestety nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś namiętnie używałam tego szamponu i mam zamiar do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi strasznie wysyszyl włosy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...