17 lut 2013

SO nature SPA Fitness Boisson express minceur

Witam,


Przedstawiam recenzję napoju linii SO nature SPA Fitness Boisson express minceur, który otrzymałam od firmy 


Bardzo dziękuję :) 

Napój testowała moja siostra z racji, że mi nie potrzebne jest odchudzanie, a siostra bardzo się ucieszyła, bo amatorsko dla siebie trenuje fitness. 
O pozostałych produktach, które dostałam od firmy Jean d'Estrees Paris (dla przypomnienia) napiszę wraz z nadejściem wiosny - więc to już nie długo. 

Od producenta:

"SO NATURE to linia produktów do ciała stworzona w 100% ze składników naturalnych, całkowicie pozbawiona parabenów. Z linią SO NATURE laboratoria Jean d'Estrées zapraszają Cię w ekscytującą podróż do serca wspaniałej natury. Polisensoryczne produkty poprawią Ci nastrój i pozwolą zapomnieć o stresującym dniu. Abyś mogła osiągnąć idealną figurę w maksymalnie krótkim czasie SO NATURE stworzyło SPA FITNESS - trzech trenerów Twojej sylwetki. Możesz wybrać wyszczuplanie, ujędrnianie lub drenaż i dodatkowo wzmocnić ich działanie pijąc Napój Ekspresowe Wyszczuplanie".




OPIS PRODUKTU

"Skuteczne wyszczuplanie dzięki naturze. Pyszny napój wyszczuplający o smaku czerwonych owoców, zawiera specyficzną algę Ulvaline, koktajl 10 roślin aby zapewnić potrójny efekt wyszczuplający. Spalanie kalorii zapewnia zielona herbata, papaja i guarana. 
Drenaż i oczyszczenie organizmu zapewnia alga Ulvaline oraz ekstrakty z jesionu, mniszka lekarskiego, wiązówki, brzozy, perzu. 
Remineralizację ciała wspomaga alga Ulvaline
Napój Ekspresowe Wyszczuplanie to prawdziwy trener, który dba o Twoje ciało od wewnątrz. Napój przeznaczony jest dla wszystkich kobiet i mężczyzn jako wspomagający suplement podczas diet odchudzających. Opakowanie wystarcza na 25 dni kuracji,którą można powtarzać".

SPOSÓB UŻYCIA

"Nakrętkę od butelki napełnić Napojem Ekspresowe Wyszczuplanie i wlać do 1,5 litra wody. Pić mieszankę przez cały dzień. Powtarzać procedurę przez 25 dni".

SKŁADNIKI AKTYWNE

Alga Ulvaline 10%, ekstrakty z 10 roślin





Opinia mojej siostry: 
- kuracja trwała 25 dni 
- napój był robiony rano i pity przez cały dzień
- rozcieńczony napój był o smaku owoców leśnych, po otworzeniu buteleczki unosił się świeży zapach owoców
- bardzo dobrze rozpuszczał się w wodzie
- jak widać na zdjęciu napój o ładnym czerwonym kolorze, 20 ml roztworu na 1,5 l wody i dawało intensywny posmak tych owoców, pomimo że rozpuszczało się tylko zakrętkę 
- dobrze się go sączyło przez cały dzień - miałam uczucie, że nie jestem głodna!!! i miałam więcej energii? (nie byłam zmęczona)
- czy mnie oczyściło od środka to trudno powiedzieć?! z cerą nie mam problemów, ale zauważyłam ładniejszy koloryt pomimo, że jest zima i niskie temperatury co nie sprzyjają cerze. 
- waga po 25 dniach specjalnie nie spadła, ale jak zaczęłam ćwiczyć to dopiero, więc uważam że to z ćwiczeń, a nie z tego  płynu (ćwiczę regularnie z małymi przerwami tygodniowymi) 
- zauważyłam ok. 2cm mniej w talii co mnie bardzo cieszy.
- po przestaniu picia minęło już dwa tygodnie a ja nie przytyłam 




Jeśli ktoś jest zainteresowany tym produktem to Zapraszam tu


Historia firmy:

Początki marki to rok 1950 – Jean d’Estrées zmienił oblicze kosmetyki i makijażu oraz całościowego podejścia do urody kobiety. Był słynnym wizażystą gwiazd: stworzył image Edith Piaf, malował gwiazdy kina takie jak Michele Morgan czy Claudię Cardinale.
Poprawiał urodę Lauren Bacall, wykreował usta Bette Davis i zrewolucjonizował makijaż przez dopasowanie kolorów pomadek do kolorów lakierów.
Od lat 70-tych firma stworzyła pierwsze produkty do pielęgnacji twarzy oraz firmowy zabieg SYNERGESSENCE będący do dziśdnia wizytówką firmy.
Jean d’Estrées osobiście czuwał nad stworzeniem gamy do makijażu, aby dać kobietom wszystko to, co było do tej pory zarezerwowane dla elitarnej klienteli – jego podkłady i pomadki są znane na całym świecie. Przeniósł sekrety urody gwiazd do życia codziennego i dzięki niemu dzisiaj każda kobieta wie, jak łączyć kolory i jakim jest typem kolorystycznym.


A czy Wy przy odchudzaniu lub oczyszczeniu organizmu stosujecie jakieś specyfiki do tego 
przeznaczone? Czy nie wierzycie w reklamowane produkty, które mają zdziałać cuda. 




pozdrawiam,

Donna



15 komentarzy:

  1. jakos mnie nie przekonuja takie specyfiki;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem cóż to za cudo, pierwsze słyszę ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej nie faszerować się takimi specyfikami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nie przekonują takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam kiedyś czegoś podobnego. Efektu nie było żadnego, kosztowało mnie tylko mnóstwo nerwów, bo chciałam koniecznie widzieć efekty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że efektu nie miałaś
      ja uważam, że to taki dodatek tylko, nikt nie schudnie od razu jak coś będzie pił przez miesiąc
      potrzebna jest odpowiednia dieta i ćwiczenia + ewentualnie jakiś wspomagacz na odchudzanie

      Usuń
  6. Akurat nie potrzebuje takich rzeczy, ale ciekawe bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy preparat :)
    ale według mnie, żeby schudnąć konieczna jest zdrowa, zbilansowana dieta i regularne ćwiczenia ;)
    taki napój oczywiście stanowi fajny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka nam znana i bardzo przez nas lubiana.
    Napój super- tetsowaliśmy!!


    Pozdrowionka i całusy;*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nigdy nie uzywalam takich specyfikow, w sumie jestem ciekawa jak to działa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe..:D


    Zapraszam do mnie :)
    Obserwujemy.? ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tych produktów ...
    wychodzę chyba jednak z założenia , że picie wody i dobre odżywianie się oraz oczywiście sport to najlepsza dieta ... ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze słyszę o czymś takim :) Ojj ja się muszę za siebie zabrać bo też chciałabym zrzucić co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie przekonują mnie tego typu specyfiki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...