25 lut 2013

Profesjonalna fryzura - warsztaty z Matrixem.

Witam,


Jeszcze jak nie prowadziłam bloga 1,5 roku temu miałam okazje brać udział w warsztatach z profesjonalnej fryzury.  Jednodniowe szkolenie odbywało się w salonie Matrix. Była to typowa sala szkoleń dla przyszłych fryzjerów, do nauki, wykładów, ćwiczeń. Ja nie mam zaufania do fryzjerów bo u nich podcięcie końcówek to 10 cm ;D więc im mówię "nie" W roli fryzjerki ja również się nie widzę, choć dzielnie na zdjęciu suszę i modeluję koleżankę ;) Nie "kręci" mnie ten zawód, ale cieszę się, że miałam możliwość uczestniczyć w tych warsztatach, bo lubię robić coś nowego i zdobywać nowe doświadczenia. 
Z samych warsztatów byłam średnio zadowolona. Głównym tematem było jak farbować włosy, jak dobierać i mieszać farby. Mnie to średnio interesowało. Nie było nic natomiast o pielęgnacji włosów o kosmetykach itd. to co mnie właśnie interesowało najbardziej. W ramach ćwiczeń było mycie włosów, modelowanie itd. dobór fryzury do twarzy.Jako jedyna z grupy nie zgodziłam się umyć włosów. Powodów było dwa :P (w końcu to i tak nie było obowiązkowe). Rano o 7:00 myłam włosy w domu, więc nie czułam potrzeby myć po raz drugi o godzinie 14 znów głowy. A po drugie wtedy w mojej pielęgnacji stosowałam produkty bez silikonów, więc nałożenie na moje włosy czegoś ze silikonami itd. było by na nic w mojej pielęgnacji. Skoro przyzwyczaiłam włosy do lekkich szamponów z Farmony w tamtym czasie to nałożenie odżywki, która nadaje połysku, blasku, expresowego wygładzenia i samych superlatywów byłoby szokiem dla moich włosów. Zresztą i tak uważam, że moje włosy były w dobrej kondycji w tym czasie. 

Poniżej kilka zdjęć. 









Czas spędzony na warsztatach uważam za nowe doświadczenie, wtedy też poznałam kosmetyki Matrix. Miałam okazję wypróbować tylko piankę do włosów. Pisałam o niej tutaj.




pozdrawiam,

Donna


13 komentarzy:

  1. Świetne doświadczneie, gratulacje:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym kiedyś wziąć udział w takich warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super miałaś. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sprawa takie warsztaty :)
    szkoda tylko, że o pielęgnacji włosów nic nie było, bo też by mnie to najbardziej interesowało .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam fryzjerstwo (kształcę się w tym kierunku :)
    a gdzie te warsztaty były organizowane? ;>
    gratuluję ciekawego doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło, że zauwazyłaś te zmiany:):)
    Podoba się??

    OdpowiedzUsuń
  7. te głowy mnie przerażają :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Przynajmniej się czegoś nowego dowiedziałaś i poczułaś sie jak prawdziwa fryzjerka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, ale Matrix ma fajne kosmetyki do pielęgnacji włosów, serię Biolage :) Fajnie, że wstawiłaś zdjęcia ze szkolenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa, tak poznać wszystko z drugiej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, fajne takie warsztaty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...