2 lut 2013

Projekt denko cz. VIII.

Witam,


Tak sobie pomyślałam, że zrobię denko z ostatnich tygodni, aby nie trzymać dużo pustych opakowań. 



1. Mydełko Dove waniliowe - tradycyjnie zużywam zawsze jakiś dovek :) przyzwyczaiłam się do tego mydełka i nie zamienię na inne. Gdy nie mam pod ręką np. żelu do mycia buzi, to używam mydełko dove - przy nim jednym skóra na twarzy nie ściąga się, ani nie wysusza tak szybko. 

2. Olejek łopianowy z czerwoną papryczką Green Pharmacy - jedyny minus szybko się skończył, kupię następne opakowanie ;) Recenzja

3. Dove antyperspirant spray silk dry - bardzo dobry, to już moje któreś tam opakowanie, przyjemnie pachnie, a zapach utrzymuje się przez cały dzień, czuje świeżość i dobrą ochronę. Polecam! 

4. Luksja Creamy shea butter & honey - żel pod prysznic. Recenzja

5. Nivea Invisible Clear antyperspirant w kulce - ładnie pachnie, nie pozostawia plam, jednak nie działa tak jak powinien, od tego rodzaju kosmetyku oczekuję ochrony, tu jej nie miałam  Recenzja

6.  Mariza linia SPA poziomka - masło do ciała Recenzja

7. Maska do włosów z zieloną glinką BingoSpa  Recenzja


8. Olejek Alterra - granat i awokado - olejek odstawiłam na jakiś czas, bo mi coś w nim nie pasowało, aż zmobilizowałam się i go zużyłam do końca. Jestem przekonana, że więcej go nie kupię.  Recenzja

9. Pharmaceris seria N krem odżywczy - używała go moja mama i była bardzo zadowolona, jej stan cery naczynkowej zdecydowanie się poprawił i rumień przy stosowaniu tego kremu był złagodzony. 

10. Saszetki aloe grisi

11. Peeling enzymatyczny i Kompres 4D - lifting i modelowanie - dermopHarma. Recenzja

12. Magnez z wit. B6. musiałam coś łykać na stres :( 

13. Kobo podkład matujący - nazwa mi sie rozmazała i numer oraz odcień. Ale był super, dobrze krył, matowił,  nie zapychał, ładnie pachniał. Jeśli nie znajdę czegoś matującego to z pewnością do niego powrócę. Bardzo wydajny!!!

14. Maść ochronna z witaminą A - polecam maść jeśli mamy bardzo wysuszoną skórę, bo dobrze natłuszcza, regeneruję i koi podrażnienia. 

15. Nivea - ujędrniający żel antycellulitowy Q10 plus - mój hit 2012 roku! Działa, działa i polecam go z czystym sumieniem. Kupię na lato kolejne opakowanie! :) Recenzja



Czasami mi szkoda rozstawać się z niektórymi kosmetykami, bo były naprawdę dobre ale jest tyle nowości innych, że nie wiadomo co kupować i zużywać :D też tak macie? 



pozdrawiam,

Donna

21 komentarzy:

  1. Nie mialam niczego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Donna ile ty tego uzywasz:) ale to dobrze, zawsze cenie dziewczyny które dbaja o urodę:)Z tych kosmetyków, które pokazałas ja miałam tylko kosmetyki Dove i maśc z witaminą A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mało zużywam :D wśród blogerek są lepsze w zużywaniu, mi sie wydaje że i tak mało u mnie tego :)

      Usuń
  3. Donna ile ty tego uzywasz:) ale to dobrze, zawsze cenie dziewczyny które dbaja o urodę:)Z tych kosmetyków, które pokazałas ja miałam tylko kosmetyki Dove i maśc z witaminą A

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę dużo kosmetyków używasz, ale to dobrze bo wiadomo, że dbasz o swoje ciało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore denko ;)
    Właśnie używam tego antyperspirantu z Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że olejek łopianowy warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kilku tygodni? a ja wciąż tworzę moje denko i mam bardzo mało produktów nadal w nim:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak z kilku tygodni - co już mi się kończyło to zaczełam do końca zużywać, a nie otwierałam nowych.. ale kosmetyki co poniektóre były otwarte już dawno ;D

      Usuń
  8. Poziomka z Marizy cudnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spore denko;), ja mam ten olejek z czerwoną papryką i olejek z Alterry:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spore denko:) Gratuluję zużyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. też miałam olejek łopianowy z green pharmacy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swoje denko połącze z lutowym, będzie 2w1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam tylko Masło z Marizy, ale o zapachu granatu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Kiedyś chciałam mieć ten podkład z Kobo, ale zniechęcił mnie brak pompki.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak wykoncze swoje zasasy podkładów, na bank kupuje właśnie ten z KObo,bardzo dużo pozytywnych opinii o nim czytałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...