14 lut 2013

Ryż z kurczakiem i warzywami.

Witam,


Dziś naszło mnie na szybki obiad, który został wykonany w całkowitej improwizacji ;D
Wyszło co wyszło i przepysznie smakowało :)
Niestety nie mam fotek jak to robiłam, uwieczniłam jedynie efekt końcowy.

A co użyłam?

Składniki:
- ryż
- kurczak 
- mix warzyw czyli marchewka, fasolka szparagowa, groszek, papryka świeża, cebula
- oregano i bazylia





Wykonanie:
Nastawiamy ryż do gotowania i gotowałam ok. 20 minut.
Kurczak miałam taki z udka wcześniej uduszonego więc udko "obrałam" i poszarpałam mięsko. 
Na patelnie wrzuciłam pokrojoną cebulkę - zeszkliłam. Następnie wrzuciłam mix warzyw, od czasu do czasu mieszając. Na koniec dałam kurczaka. Gdy ryż się ugotował wrzuciłam do warzyw i kurczaka i wymieszałam. Całość posypałam odrobiną bazylii i oregano. I gotowe ;)
Prawda, że szybko? 
Najedzona mogę przeglądać teraz Wasze dzisiejsze wpisy :)






pozdrawiam,

Donna


13 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...