26 lut 2013

Zdrowe śniadanie i pyszne przekąski z Vivi.

Witam,


To już każdy zna, ale i ja pokaże Wam jak przygotować szybkie i smaczne i przede wszystkim zdrowe śniadanie, podwieczorek czy też kolację. Jakiś czas temu dostałam od firmy vivi kilka produktów do przetestowania i właśnie te produkty towarzyszyły mi przy przyrządzaniu posiłków. 
Dodam, że produkty są ze "100% z naturalnych składników, nie zawierają konserwantów, substancji wzmacniających smak i zapach, a także są bez sztucznych barwników".

Wiele informacji na temat zdrowego odżywiania o produktach i wiele wiele innych informacji można poczytać na stronie vivi.com.pl



Płatki owsiane z jabłkami

Od producenta:
"Lekkie, delikatne płatki owsiane w połączeniu z suszonymi jabłkami i odrobiną aromatycznego cynamonu. Doskonałe jako pełnowartościowy posiłek lub przekąska. W połączeniu z ciepłym mlekiem działają rozgrzewająco na organizm. Zawierają witaminy z grupy B, fosfor, magnez, żelazo i cynk. Bez dodatku cukru!"


Płatki owsiane z jabłkami - nie trzeba gotować, wystarczy wsypać do miseczki, zalać ciepłym mlekiem i gotowe. Taki posiłek jadam sporadycznie rano, nie codziennie tylko od czasu do czasu. Jakoś nie umiem się przekonać do tego typu śniadań, aby codziennie w mojej diecie występowały płatki rano. Od czasu do czasu jest Okej mogę coś takiego zjeść :) Nawet mi posmakowało. Nastawiona byłam na to, że jak zjem takie śniadanie to będę znów za chwilę głodna, ale tu się myliłam, bo po nim czułam się dobrze i miałam energię do 4 godzin. Byłam nasycona. 




Płatki z mlekiem nie wyglądają może ładnie i przypominają mi dzieciństwo, ale myślę, że takie śniadanie gości w większości domów każdego ranka. A jeżeli ktoś chce utrzymać ładną sylwetkę to takie śniadania wskazane. Mają dużo błonnika. Dodatkowo żeby się nie zniechęcić do takich zupek ja proponuję kupić ładną miseczkę, w której zjemy pożywne i smaczne śniadanko. Posiłek wtedy zdecydowanie lepiej się je i lepiej smakuje. 




Na deser czy na lekką kolację proponuję otręby i musli z jogurtem. Ja wybrałam zestaw dwóch produktów: 

- otręby ze śliwkami

Od producenta:
"Dzięki połączeniu otrębów pszennych i śliwek otrzymaliśmy wyjątkową przekąskę wspomagającą metabolizm. Otręby pszenne granulowane ze śliwkami to wyborny, głęboki smak oraz wysoka zawartość błonnika i składników mineralnych, jak kwas foliowy, magnez, fosfor, żelazo i cynk".




- musli owsiane daktyle i migdały 

Od producenta:
"Musli owsiane to ciekawe połączenie płatków owsianych, płatków jęczmiennych oraz płatków żytnich. Dodatkiem są otręby pszenne granulowane z jabłkami, które stanowią doskonałe źródło błonnika pokarmowego. 
Mieszanka daktyli i migdałów wpływa korzystnie nie tylko na pracę mózgu i lepszą koncentrację, ale także dostarcza wielu witamin i składników mineralnych. 
Daktyle ze względu na wysoką zawartość błonnika wpływają korzystnie na przemianę materii. 
Z kolei migdały stanowią cenne źródło jedno- i wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, które obniżają poziom złego cholesterolu LDL we krwi.
Musli owsiane daktyle i migdały to doskonały posiłek do osób, które dbają o zdrowie i sylwetkę oraz prowadzą aktywny tryb życia. Jest to produkt w 100% naturalny, bez dodatku cukru. Może stanowić dodatek do jogurtu, kefiru, mleka a nawet twarożku. Nadaje się również do chrupania w czasie wolnym, pracy czy podróży".




Całość połączyłam z jogurtem brzoskwiniowym (może być też jak najbardziej naturalny)




Widok, również jest taki sobie, ale uwierzcie, że takie połączenie w smaku przypominało mi smak batoników zbożowych!!! Najbardziej mi smakowały otręby ze śliwkami i musli z daktyli i migdałów z jogurtem i taką przekąskę zajadałam bardzo często przeważnie wieczorami. Dużo błonnika, witamin i składników mineralnych - jednym słowem samo zdrowie. Przyznam się, że zdarzało mi się podjadać przed tv z samego opakowania musli z daktylami ;) Duże rodzynki, kawałki daktyli i cienkie płatki migdałów dawały niepowtarzalny smak. Moja propozycja podania jest to wymieszanie kilku różnych płatków owsianych, otrębów z jogurtem, lepiej smakuje mi taka przekąska z jogurtem niż z mlekiem, ale to już jak kto woli. Za kilka miesięcy będzie zaczynał się sezon na świeże owoce, na pewno dodam je do musli :)




W planach mam upiec ciasteczka z płatków owsianych z żurawiną - ciekawe jak mi wyjdą :) Na pewno pokaże je tutaj. 
A może Wy znacie jakieś przepisy na desery z płatków? Z czym je jadacie? 




pozdrawiam,

Donna



13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie płatki!
    Chociaż z tej firmy jeszcze nie jadłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się zaopatrzę w takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie rzeczy:P ostatnio jem 'na sucho';d

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam płatki owsiane :):) i otręby mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam płatki owsiane ale jadam je tylko na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm,pychota,aż się głodna zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie płatki w połączeniu z jogurtem :)
    koniecznie pokaż ciasteczka, jak już upieczesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja często na sniadanie jem płateczki :) a mieszam różne rodzaje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy takie płatki, mniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym bez płatków owsianych nie mogła żyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Już poprawiłam mój błąd.

    OdpowiedzUsuń
  12. płatki dawno kupiłam ale jakoś nie mogę się zebrać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam musli na sniadanie, bardzo czesto robie swoją kompozycję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...