15 lut 2013

Nivea moja wygrana i mini zakupy.

Witam,


Mam małe szczęście do wygrywania kosmetyków z Nivea, a w zasadzie to wygrywam konkursy organizowane przez Nivea, a w nagrody dostaję coś z kosmetyków. To już moja czwarta wygrana. Wow :) Bardzo się cieszę. Konkurs był organizowany na fb. Co tym razem wygrałam? Znów same cudeńka, tym razem coś do pielęgnacji ciała :)
- odżywcze mleczko do ciała 400 ml
- regenerujący balsam do ciała SOS 250 ml
- ujędrniający olejek do ciała Q10 200 ml
- krem do rąk Pure & Natural 75 ml
- krem Nivea 400 ml  
- zestaw balsamów do ust (original, raspberry rose, vanilia) 19 ml



No ale żeby nie było tak kolorowo, to znów Wam napiszę i pokażę jak wyglądała przesyłka. Koperta rozdarta dość mocno w dwóch częściach. Nie wysypywało się nic, ale z łatwością było widać co znajduje się w przesyłce. Pojemności kosmetyków razem wzięte i wsadzone do delikatnej koperty bąbelkowej to nie był dobry pomysł. Mało tego na kopercie adres się zgadzał natomiast kompletnie było inne imię i nazwisko niż moje :|





Chyba będę miała zakaz odwiedzania sklepów kosmetycznych! Dopiero niedawno pisałam, że nie kupię niczego do pielęgnacji włosów, bo chce pokończyć to co mam..... a już dziś wpadły w moje ręce dwa produkty włosowe. Usprawiedliwiam się sama przed sobą, że te kosmetyki u mnie zawsze muszą być! ;D czyli  balsam do włosów przeciw wypadaniu olejek łopianowy z Green Pharmacy, będzie to moje 3 już opakowanie. Kosmetyk towarzyszył mi w zeszłym roku w miesiącach letnich i bardzo dobrze współpracował z moimi włosami. W sklepie w którym zawsze go kupowałam nie było go od kilku miesięcy (były inne wersje) aż w końcu udało mi się go spotkać i bez wahania wrzuciłam do koszyka. Oraz drugi kosmetyk, który używałam niedawno, a szybko mi się skończył bo przez przypadek wylałam go dwa razy za dużo ;/ to olejek łopianowy z czerwoną papryką, który stymuluje wzrost włosów również z Green Pharmacy. 
Standardowo mydełka dove i calcium z wit. C. 
Zaszalałam nie? haha ale co małe to cieszy :)



Kiedy ja ostatnio jadłam chipsy? nie pamiętam ;> naprawdę jadam chipsy raz na rok - poważnie. Nie, że nie lubię, ale wiem że są niezdrowe i unikam ich.
a co tam (dziś jest właśnie ten "raz na rok") -> smacznego :)
lubicie czy unikacie takich przekąsek? 




pozdrawiam,

Donna

30 komentarzy:

  1. Paczka koszmarnie wygląda, ale dobrze, że nic się nie uszkodziło. Gratuluję pięknej wygranej:) Udanego weekendu Donna

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygrana :)
    I zawartość paczuszki mi sie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej! :)
    Bardzo jestem ciekawa olejku łopianowego z czerwoną papryką, dlatego muszę go gdzieś dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bratulacje :D a ja chipsy jem baaaardzo często :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulację wygranej...ja chyba nie mam szczęścia w konkursach, bo jeszcze nigdy nic nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej. Super mini zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:) Super paczka. Bardzo lubię malinowe masełko-super pachnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. stan paczki faktycznie pozostawia wiele do życzenia, ale zawartość.. pozazdrościć Ci tylko takiego szczęścia! a co do nie planowanych zakupów włosowych, ojjj tam czasem warto zaszaleć :) też rzadko sięgam po chipsy.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tak samo jak Ty- chipsy jem raz na rok - bo kiedyś się mocno strułam i aż się boję ;/



    za to paczuchy - nie pogardziłabym takimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wygranej - świetne kosmetyki! :)
    dobrze, że mimo rozdarcia koperty, nic z niej nie wypadło i wszystkie kosmetyki dotarły w całości :)
    a co do chipsów to również jadam bardzo rzadko .. jakoś mnie do nich nie ciągnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulujemy wygranej.
    Zakupy super.
    Chipsy też dośc dawno jedliśmy, ale i dobrze- nie są zdrowym "posiłkiem";):)


    Pozdrowionka również i dziękujemy;*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. chipsy uwielbiam, ale staram sie ograniczac;> zazdroszcze Ci, ja do zadnych konkursow nie mam szczescia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tak wspaniałej wygranej;) szkoda tylko, że paczuszka wyglądała nieciekawie;) ale zawartość rekompensuje wszystko;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) produkty świene :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wygranej...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham produkty Nivea :) gratuluję wygranej :)
    ja uwielbiam przekąski, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię NIVEA... gratuluję świetnej nagrody! szczęściara:)

    OdpowiedzUsuń
  18. też uwielbiam wygrywać, swietna sprawa, a dla Ciebie kosmetyki to chyba trafiony pomysł:)
    a z chipsami mam jak Ty, raz na jakis czas:) i tylko solone!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej :) Bardzo lubię firmę Nivea :) Jestem ciekawa Lip Butter. Widzę ,że dostałąś wszystkie rodzaje :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty to masz szczęście, gratuluje wygranej:) Kosmetyki zawsze cieszą:) Ja chipsów unikam jak diabeł święconej wody bo jak zaczne to nie moge przestać:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Gratuluję wygranej! :)
    Chipsy jadam dość rzadko (no ok, nie tak rzadko jak Ty :P ) ale średnio raz na 1-1,5 miesiąca. I jaks specjalnie ich nie unikam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranej! Zawartość robi wrażenie ;) ja też raz wygrałam konkurs Nivea - niestety tylko raz ;P
    udanego testowania, ciekawa jestem olejku do ciała ujędrniającego ;) czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. lip butter bym podkradla bo szukam ostatnio wszedzie i nigdzie nie ma;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę masełek do ust :D
    Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy blog :)

    Dziękuje za komentarz & zapraszam ponownie ;*
    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję wygranej! ja wreszcie skusiłam się na malinowe masełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje wygranej i zazdroszcze tych maselek bo bardzo chcialam je wyprobowac :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...