10 sty 2020

Victoria's Secret mgiełka do ciała Amber Romance.

Witam,



Pachnące mgiełki do ciała kojarzą mi się z latem i ciepłymi miesiącami, bo są lekkie niż zapachy typowych perfum. Szybko można spryskać nimi odkryte ciało i się odświeżyć ładnie pachnąc. W okresie zimowym także sięgam po mgiełki, bo lubię otulać się ich zapachem, ale tu zapach nie utrzymuje się już długo, jak to się ma przy wodach perfumowanych, czy toaletowych, bo on szybciej się ulatnia. Mgiełki są niestety krótkotrwałe, taki ich urok, ale nie mniej jednak też u mnie często goszczą. Lubię je, niezależnie od kategorii zapachowej - świeże, kwiatowe, orzeźwiające, słodkie itp. 


Z Victoria's Secret mam obecnie dwie mgiełki, ale dziś chciałabym napisać kilka słów o jednej z nich. To Amber Romance. Zdjęcia wykonałam jeszcze w lecie, wśród kwitnących czerwonych róż, tak mi się skojarzyło, że róże są romantyczne, a ogólnie amber, czyli bursztyn - kojarzy mi się ze słońcem i damską biżuterią. Mgiełka ta jest wg. mnie na romantyczne randki, w lecie na ciepłe letnie wieczory nad brzegiem morza, wśród ciepłego piasku pod stopami, ale zdecydowanie sprawdza się też idealnie w obecnej zimowej styczniowej odsłonie. Dodaje ona pewności siebie. Otula szale i zimowe chusty czymś przyjemnym i milusińskim. To przepiękny kobiecy ciepły i bardzo otulający zapaszek. Nie jest mdły, czy duszący. Jest słodziutki. Bursztyn od zawsze mi się podobał w damskich, czy męskich zapachach, to też jedna z moich ulubionych nut, jakie lubię nosić na sobie (chyba nie zależnie od pory roku). Trochę czuć w nim orientu, trochę zmysłowości. Jest to taki 'mój zapach', do którego lubię zawsze powracać. Cieszę się, że powstała taka mgiełka, tylko jedyny minus o którym już wspomniałam to jej słaby akcent zapachowy. Szkoda, że mgiełki mają to do siebie, że są tak krótkotrwałe. Ale plusem jest już, to że ich pojemność ma 250 ml, więc to wynagradza, na coś pozytywnego. Jej cena też jest w porządku, bo owe mgiełki kosztują mniej niż 50 zł. Victoria's Secret Amber Romance ma w swojej linii zapachowej także mleczko do ciała, o tym samym zapachu. Jeszcze go nie miałam, ale myślę, że stosowanie wspólnie tych dwóch produktów, nada intensywniejszego zapachu na skórze. 

Kolor mgiełki także przypomina kolor bursztynu, ala złoty odcień - coś na lato, jesień i zimę. Ja szczerze, ten zapach preferuję w obecnych dniach, ze względu, że jest słodki i podobny do waniliowych ciasteczek. Jeśli chcecie upolować tą lub inną mgiełkę od Victoria's Secret szukajcie je w perfumerii Notino :)



Znasz mgiełki/spraye do ciała od Victoria's Secret?



pozdrawiam,

Donna

22 komentarze:

  1. Zapach tej mgielki mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bursztyn zawsze mi się kojarzy z letnim spacerem brzegiem morza :) Mgiełek VS nigdy nie miałam. Ogólnie rzadko sięgam po tę grupę kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tą mgiełką, ale z ciekawości chętnie bym ją przetestowała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Waniliowe ciasteczka... oj mogę sobie to wyobrazić :) Zapach na pewno by mi się spodobał <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem nawet takie mgiełki mogą być trwale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz, że ja nawet nie pomyślałam, żeby używać mgiełki zimą?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mgiełek używam na co dzień przed snem, zawsze to miło położyć się do pachnącej ładnie pościeli w pachnącej, ciepłej piżamce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię testować nowe zapachy, na pewno wypróbuję i ten, jak już zwolni mi się troszkę miejsca na półce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji poznać, ale myślę, że by mi się ten zapach spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze wszystkich mgiełek VS dostępnych na Notino właśnie nad tą się zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą mgiełkę. Ma cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta Amber Romance mnie kusi...Lubię takie zapachy, wnoszą trochę romantycznego powiewu do naszego ciała...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojoj..myślę, że to zapach idealny dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporadycznie używam mgiełek zimą ale...wieczorem, po kąpieli, jak mam ochotę iść spać pachnąca :D
    Z Victoria's nie miałam jeszcze, ale ta może mi się podobać, lubię ciepłe otulające słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej mgiełce. Zdecydowanie takie rzeczy wolę kupować stacjonarnie, gdzie mogę poczuć zapach.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda, mgiełki są mało trwałe, jednak ja także je lubię. Tej akurat nie miałam, ale bardzo chętnie poznam jej zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na tą mgiełkę namawia mnie od pewnego czasu siostra. Jest ona jej perełką, dobrze wiedzieć, ze jest na Notino.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię piękne zapachy, zarówno do ciała, jak i do pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta nuta zapachowa mogłaby mi się szczególnie spodobać lubię zapach wanilii a samej mgiełki nigdy też nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...