14 sty 2020

Kamienie, które leczą. Odkryj uzdrawiającą moc kryształów! wyd. RM.

Witam,



Początek roku jest u mnie zawsze zabiegany, ale to dobrze bo wtedy im więcej obowiązków, tym jestem lepiej zorganizowana. Coś w tym chyba jest, bo gdy mi się nic nie chce, to mi się nic nie chce.. a jak wiem, że muszę zrobić różne rzeczy, to działam! Czas dla siebie znajduję tylko wieczorami i oprócz oczywiście pielęgnacji i Spa lubię zagłębiać się i oddać tylko książce. Nie czytam obecnie powieści, czy innych historii - lubię książki i poradniki te z wydawnictwa RM. Nie dawno pisałam o książce zdrowotnej na temat Hashimoto (klik), jeszcze wcześniej o książce kuchennej (klik), jak krok po kroku nauczyć się piec słodkie smakołyki. Dziś natomiast chcę Wam zaprezentować zupełnie inną dziedzinę, jaką do tej pory czytałam, a mianowicie książkę autora Philipa Permutt w tłumaczeniu Małgorzaty Malczyk: KAMIENIE które leczą. Kamienie szlachetne i kryształy, które odmienią Twoje życie.


Zdaję sobie sprawę, że zwolenników takich tematów nie będzie dużo, niż osób, które zagłębiają się w taką kategorię do czytania, nie mniej jednak mnie takie tematy interesują już od dłuższego czasu, a nawet bym powiedziałam od czasów, kiedy byłam już nastolatką i lubiłam czytać o wszystkich 'magicznych rzeczach', a z biegiem lat zaczęłam interesować się medytacją, światem duchowym, aniołami itp. 
Książka zafascynowała mnie, kiedy tylko ją zobaczyłam w dziale zdrowie i uroda w owym wydawnictwie. Wiem, że uzdrawiające kamienie, mają swoją moc i siłę, tylko trzeba w to wierzyć. Czy się o tym już przekonałam? Hm, ciężko mi stwierdzić. W posiadaniu mam tylko 3 takie kamienie (malachit, kwarc różowy i trzeci, którego nie znam nazwy, ale jest taki jasno błękitny - szukając go w książce, mam kilka typów) oraz mam też kilka bursztynów po mojej babci. We wcześniejszych latach nie zagłębiałam się w to aż tak bardzo, sporadycznie czytałam coś w internecie na temat kamieni i kryształów. Ta pozycja książkowa to strzał w dziesiątkę dla mnie! Mam teraz wszystko jakby w jednym wydaniu i mogę coś więcej sobie na ten temat poczytać.


Kamienie które leczą. Wyd. III Odkryj uzdrawiającą moc kryształów!

Terapia kryształami ma długą tradycję w medycynie naturalnej. Dzięki swym specyficznym właściwościom kryształy pomagają łagodzić problemy emocjonalne, takie jak niepokój, huśtawka nastrojów czy nieśmiałość, oraz dolegliwości fizyczne, jak choćby migreny i alergie. Ponadto kryształy działają jak naturalne agregaty energetyczne i wspomagają procesy oczyszczania organizmu.

Książka jest wyjątkowym kompendium wiedzy na temat leczniczej mocy kryształów. To zbiór opisów 250 kryształów ułożonych kolorystycznie, co ułatwia błyskawiczne odnalezienie właściwego kamienia i zapoznanie się z jego właściwościami leczniczymi. Sięgnij po tę książkę i poczuj uzdrawiającą moc kryształów.

Autor: Philip Permutt
Liczba stron: 143
Tytuł: Kamienie, które leczą
Format: 190 x 235mm
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-7773-761-3
Wydawnictwo: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2017


W książce podoba mi się to, że jest dobrze "zorganizowana". Kolorystycznie bardzo ona ułatwia poruszanie się po tematach i danych nazwach. Spis treści jest także czytelny. Początek to krótki wstęp i ogólne informacje. Dział, który jest nieco rozszerzony, to opisy poszczególnych i osobnych kamieni. Każdy kamień jest dobrze opisany, oraz jakie ma właściwości lecznicze. Koniec książki to taka ściągawka, gdzie po nazwie odnajdziemy od razu dany kamień, czy dolegliwość jaka Nas trapi i chcemy wiedzieć jaki kamień jest na to odpowiedni. Jak wspomniano jest to wyjątkowe kompendium, ja bym dodała, że jest to też taki 'album' z porządną dawką informacji.


Cieszę się, że taka pozycja zagościła w mojej domowej biblioteczce. Co powiecie na taką tematykę?




pozdrawiam,

Donna


11 komentarzy:

  1. Ciekawa pozycja dla osób zainteresowanych tematem, chociaż ja sama bym sobie poczytała o takich kamieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... ciekawa jestem, w jaki sposób obróbki / szlifowania wpływa na kamienie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie z pewnością te kamienie są bardzo ładne, a lektura bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  4. niech leczą, ale i wyglądają bajecznie <3 chętnie bym zanurzyła w nich palce :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dodatkowo nie wiedziałam, ze jest aż tyle miejsc, w których można ułożyć lecznicze kamienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Totalnie nie moja tematyka, ale książka jest świetnie wydana. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy się nie zagłębiałam w takie tematy coś tam kiedyś słyszałam ale nie mam zbytnio na to czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy się nie zagłębiałam w takie tematy. Muszę jednak przyznać, że książka prezentuje się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa pozycja. Ja wierzę w takie rzeczy, tak samo w koloro czy aromaterapię. I ziołolecznictwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą książkę, zamówiłam ją bo ciekawią mnie lecznicze właściwości kamieni. Pozycja bardzo ciekawa i pouczająca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wydanie.Zainteresował mnie ten temat. Chętnie bym dowiedziała się czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...