24 sty 2020

SENSIQUE lakiery do paznokci COLOR with tefpoly.

Witam,



W lecie nie próżnowałam, kiedy tylko była słoneczna pogoda, łapałam za aparat i robiłam zdjęcia. Później w specjalnym katalogu tylko wgrywałam kolejne zdjęcia produktów, by potem móc sobie na spokojnie testować i poznawać, czy to kolorówkę, czy pielęgnację. Teraz kiedy nie mam dobrego światła do zdjęć, te zrobione wcześniej mam jak znalazł. Mam nadzieję, że teraz przez okres zimowy ponadrabiam nieco w zaległych recenzjach, dlatego dziś lakierowo i kolorowo za sprawą lakierów od Sensique Color. 


SENSIQUE lakiery do paznokci COLOR (bez toluenu i formaldehydu) - nowoczesna formuła z tefpoly®, która:
- przedłuża trwałość lakieru
- pogłębia intensywność koloru
- zapewnia efekt szklanego połysku


Lubie te lakiery od Sensique. Mają naprawdę piękne kolorki i odcienie i każdy znajdzie coś dla siebie. Wcześniej wydawało mi się, że w tych lakierach są duże pędzelki do malowania, bo z reguły wyjeżdżałam nimi na skórki, dlatego zawsze tu muszę uważać. Kiedy maluję paznokcie zawsze jestem niecierpliwa i łatwo mi wyjechać wtedy poza paznokieć, jak np. tutaj kiedy malowałam sobie do sesji. Swoja drogą też mam małe paznokcie, więc jest to uciążliwe. Numery jakie tu posiadam to 221, 222, 223, 225 i 227. Wg. mnie są to kolory na każdą porę roku. W lecie np. też możemy na kilka dni użyć coś ciemniejszego, zależy jaką mamy wtedy stylizację. Albo jak to bywa na wakacjach, możemy zaszaleć i wymalować każdy paznokieć inaczej, by było kolorowo i fantazyjnie.



Tu zamiast na lakier, aparat skupił się na kwiatkach - bywa :)


Zawsze też te lakiery podbiera mi moja mama, to są jedyne lakiery, które ona lubi. Jak spróbowała je raz, tak ciągle tylko tych używa. I choć nieraz daje jej inne, zawsze pyta o te :) Lubi wyraziste kolory właśnie jak te tutaj. Nie gustuje ona w jasnych kolorach typu ecru, czy żółcie, jedynie co to lubi brudne róże i wszystkie odcienie czerwonego, pomarańczu czy zieleni. W sumie to ja też polubiłam te lakiery za takie odcienie i cieszę się, że jest coraz więcej różnych kolorów. Jako standardowe lakiery do paznokci te trzymają się u mnie do kilku dni, pod warunkiem, że nie pracuje wtedy 'fizycznie', bo wtedy lubi coś odprysnąć. Ale i tak z ich trwałości jestem zadowolona. Na paznokciach tworzą ładne połyski, są też takie soczyste i intensywne. Barwne i kolorowe. Kolory mi się tu wszystkie podobają - może najmniej ten jaśniejszy rudawy w środku (na zdjęciu poniżej), ale pozostałe są w porządku.


Lakiery te dostępne są tylko w Drogeriach Natura, szkoda, że tego sklepu nie ma w moim mieście :( ale z tego co wiem, są dostępne też online i często są na promocji. 
Lubicie lakiery od Sensique - z serii Color?



pozdrawiam,

Donna

35 komentarzy:

  1. Niestety ta kolekcja to totalnie nie moje kolory - strasznie jesienne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory tej kolekcji były bardzo ciekawe. Ja niestety nie mogę w ogóle malować paznokci - zaraz rozdwaja mi się płytka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat paznokcie mam mocne, ale nie mogę mieć długich, bo mi przeszkadzają :D kolekcja tak ciekawa :)

      Usuń
  3. Ciekawe kolory. To coś w moim stylu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajnie, musze kilka kolorków kupić do stempelków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że w drogerii są różne jeszcze inne kolorki :)

      Usuń
  5. Dobry patent na robienie fot "na zapas" teraz można z nich śmiało przygotować recenzję. Tak bywa, czasem aparat skupia się na innych obiektach np: na drugim planie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze wykorzystuje lato do zdjęć na zapas :)

      Usuń
  6. Ciekawe kolory: metaliczne, intensywne. Oczywiście nie dla każdego i nie na każdą okazję. Ja na co dzień wybieram bardziej stonowane odcienie lub klasyczną czerwień. Ale na wieczór mogłabym się skusić na zielony metalic! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony to klasyka :) inne to już tak jak piszesz, na inną okazję :)

      Usuń
  7. Ładnie zrobione zdjęcia, a kolory nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak ja dawno nie miałam nałożonego zwykłego lakieru na paznokciach hehe :D Zieleń mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie zwykłe lakiery nie niszą tak paznokci jak hybrydy :) znam dziewczyny co powracają do zwykłych lakierów :D

      Usuń
  9. Piękne, lubie takie kolorki na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety to zdecydowanie nie moje kolory, choć ten róż jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że każdy ma swój gust :) róż jest ok

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. cena ok. 9,99 ale często są promocje i o wiele taniej można już upolować :)

      Usuń
  12. Ja cudnie popatrzeć na lato :D Natomiast lakiery jak dla mnie typowo jesienne :) Te rudości nie w moim typie ale te najciemniejsze już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam lakierów więc się nie wypowiem

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz to jest wręcz masakra ze światłem, wiec dobrze sobie to obmyśliłaś :D Przyjemnie też popatrzeć na takie piękne kadry i kwiaty ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chociaż w lecie przy upale to też nie jest fajnie :D ale ja to lubię, bo przy okazji mnie opalało :)

      Usuń
  15. Lakierów nie miałam jeszcze okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natura co chwile wypuszcza nowości lakierowe :) wiec przy okazji można coś fajnego upolować z lakierów :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. o super, cieszę się, ja jeszcze nie zamawiałam online :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...