15 sty 2020

Namioty imprezowe na letni sezon - komunie, śluby, rocznice, uroczystości rodzinne.

Witam,



Początek roku sprzyja planowaniu większych imprez jak komunie, śluby, rocznice itp, które już odbywać się będę za kilka miesięcy. Nikt z Nas nie lubi przecież szykować coś na ostatnią chwilę, przynajmniej ja tak uważam. Sezon letni zanim się obejrzymy przyjdzie do Nas lada chwila. Ostatnio mam wrażenie, że czas ucieka coraz szybciej, niż jeszcze kilkanaście lat temu. I co z tego, że za oknem jest środek zimy - styczeń, jak prawdziwej śnieżnej i mroźnej zimy jeszcze tak naprawdę nie było, przynajmniej w moim regionie w Beskidach.

fot. pinterest
Ale kiedy rozpocznie się sezon ciepłych miesięcy i zaczną się wszelakie imprezy - chcemy, aby były one wyjątkowe i niezapomniane lub chociaż, żeby się o nich później długo mówiło. Świetną inspiracją do zorganizowania takiej imprezy, w czasie ładnej pogody, jest urządzenie jej i przygotowanie na świeżym powietrzu. U mnie w rodzinie tak się składa, że okazji do świętowania w czasie letnim nie brakuje. Mój tata urodziny obchodzi w maju, w czerwcu mama ma imieniny, a wspólnie w lipcu rodzice mają rocznicę ślubu. Do tej pory zawsze imprezki odbywały się przy grillu w ogrodzie w większym gronie i zawsze było wesoło. W zeszłym roku nawet kupiliśmy taki baldachim ogrodowy, ale był tak kiepskiej jakości, że nawet nie wytrzymał kiedy pojawił się pierwszy lekki deszczyk. Łamał się i był słaby. Później także moje kociaki lubiły na nim leżeć, bo był przymocowany do drzewa, więc łatwo miały na niego wskoczyć i mieć swoją kryjówkę. Tego roku postanowiłam z moją siostrą i z silniejszą częścią męską, wziąć sprawy w swoje ręce i na czas uroczystości rodzinnych zorganizować w ogrodzie niewielki namiot imprezowy. W domu rodzinnym, gdzie obecnie mieszkam mamy przestrzenny ogród, więc miejsce na takowy namiot raczej się znajdzie bez większych problemów.


Skąd więc pomysł na namiot imprezowy? Jest to coś nowego, ale ostatnio też popularnego. Na pewno co do konstrukcji jest stabilniejszy i wytrzymały od innych pseudo baldachimów kupionych w hipermarketach. To także miejsce, gdzie można schronić się w czasie upałów, czy w czasie letniej niepogody. Schować catering lub domowe przekąski, dania na ciepło, napoje lub po prostu przy stołach, ławach czy leżakach biesiadować i bawić się. Dodatkowo kiedy pod wieczór zapali się lampiony/latarenki można dłużej pobyć na świeżym powietrzu, bo stworzy się ten wyjątkowy klimat do rozmów. Uwielbiam ciepłe letnie wieczory i blask gwiazd na niebie. 

***

Coraz częściej także młodzi decydują się na kameralne śluby i przyjęcia w plenerze. Tu także organizacja takiej uroczystości zmniejsza o wiele bardziej koszty, niż tradycyjny sposób na sali restauracyjnej. Dodatkowo przystrojony namiot w ślubne dekoracje, jest atrakcją nie tylko dla gości, ale i dla samych Państwa Młodych, bo mogą w tym dniu poczuć się jeszcze bardziej wyjątkowi, że takie miejsce jest stworzone specjalnie dla nich (jak w amerykańskich romantycznych filmach)

fot. pinterest

Co do konstrukcji, wymiarów i innych kwestii wizualnych i technicznych - nie ma nic skomplikowanego. Wyszukałam, że np. firma "Das Company", która zajmuje się takimi namiotami zapewnia wysoką jakość i solidność wszystkich produktów. Oferują oni także: hale namiotowe, namioty okolicznościowe, wystawowe, handlowe, garażowe, pawilony ogrodowe itp. 


Kochani, co myślicie na temat takich namiotów imprezowych? Uważam, że jest to coś nowoczesnego i oryginalnego. To też ciekawa atrakcja dla wszystkich i przede wszystkim wspólny spędzony czas na świeżym powietrzu z najbliższymi i z przyjaciółmi w okresie letniego sezonu.




pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Miałam okazję spędzać imprezę w takim namiocie i uważam że to bardzo fajne rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie namioty i imprezy w nich, mają luźny klimat. Chciała bym kiedyś wziąć udział w jakieś uroczystości w takim namiocie

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam raz na takiej imprezie, gdzie cała uroczystość odbywała się w takim namiocie.Dobrane dodatki stwarzają całkiem przyjemne miejsce i to na właśnie na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim namiocie jak na pierwszym obrazku sama chciałabym swój ślub zorganizować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny jest taki namiot na większe imprezy rodzinne czy inne okolicznościowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba, nawet mocno myslimy nad wynajeciem takiego namiotu na imoreze. Cos świeżego, takie imprezy w restauracjach mnie meczą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki namiot to super rozwiązanie :) Wiosną czy latem szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo tutaj zależy od zewnętrznej estetyki, kolorów itp. Jednak możliwość szybkiego rozłożenia i złożenia jest tu niezaprzeczalnym atutem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam wesele pod takimi namiotami :) I myślę,że jeśli moja corka zdecyduje się na komunię to również skorzystam z tego typu opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Namioty to ciekawe rozwiązanie, ale na razie nie mam potrzeby takiego wypożyczać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...