22 sty 2020

Prezenty pełne miłości na Walentynki ze sklepu MyGiftDNA.pl.

Witam,



Jeszcze kilka dni i pożegnamy pierwszy miesiąc nowego roku styczeń, a powitamy luty. Nic tak nie kojarzy się w lutym jak Walentynki - święto zakochanych, obchodzony 14 lutego ❤  To dzień, dla jednych wyjątkowy i lubiany oraz obchodzony, dla innych dzień mało istotny, 'sztuczny i przereklamowany'. Wśród moich przyjaciół i rodziny jest on obchodzony - miłe gesty, słowa, serduszka, buziaki pełne miłości to coś normalnego w tym dniu. Choć okazywanie miłości uważam, że powinno być w każdy dzień - tak ten 14 luty to taka wisienka na torcie symbolizująca Naszą miłość do drugiej połówki. Fajnie jest wtedy dostać też prezent! Nie musi być on wcale drogi, wystarczy symboliczny i dany od serca. Jeśli dodatkowo będzie on personalizowany tylko dla Nas to już wow. Wielkie wow :) 

Właśnie takie propozycje i pomysły na Prezent Na Walentynki można zobaczyć i zamówić na stronie MyGiftDNA.pl. To jeden z moich ulubionych i sprawdzonych sklepów online. Kiedy nie wiem co i komu podarować - zawsze wtedy tam znajdę coś fajnego i miłego, bo oferta jest bardzo inspirująca, atrakcyjna i na każdą kieszeń. Produkty, które do tej pory tam zamawiałam zawsze były dobrej i wysokiej jakości. Grawery wytrzymałe i niezniszczalne. Co tym razem chciałam polecić? 


Kochani zapraszam Was na prezentacje dwóch koncepcji Walentynkowych, czyli coś dla par lub osobno jako indywidualna propozycja prezentu dla niej lub dla niego.


Zacznę może od produktu dla miłośników trunków, czyli zestaw do wina. To prezent zarówna dla par lub też może być dla jednej osoby, kochającej wino. Niesamowity wzór wykonany w technologii druku UV. Ja wybrałam druk właśnie coś z serduszkiem oraz z uniwersalnym napisem, taki z poczuciem humoru, który pasuje i dla kobiety i dla mężczyzny. Zestaw ten jest czteroczęściowy, czyli posiada wszystko to, co potrzebne jest do otwierania wina. Zamknięty jest w eleganckim i drewnianym pudełku, który się dodatkowo zamyka. Całość wygląda jak luksusowa i wytworna skrzyneczka. Można ją postawić za szklaną witryną, na półce, lub w miejscu ala odkrytego domowego barku. To ładna ozdoba dodatkowo w pokoju, więc warto ją gdzieś położyć na wierzchu, niż schować do szafki. 


Zestaw składa się z korkociągu, 2 zatyczek (w tym jedna z funkcją nalewaka) oraz obrączki na szyjkę butelki zabezpieczającej przed kapaniem. Całość wykonana jest z drewna oraz metalu. 

Wymiary zestawu to 45 x 230 x 130 mm.


Druga moja propozycja to chlebak, który posiada grawerowaną deskę, czyli taki produkt 2 w 1. To ciekawy pomysł, który może być wspólnym pomysłem dla par lub dla całej rodziny. Co tu dużo gadać, Razem smakuje najlepiej, a ten chlebak sprawi, że poranna atmosfera przy śniadaniu będzie jeszcze bardziej wyjątkowa i pełna miłości. Nic tak nie nastraja na nowy dzień jak śniadanko z ukochaną osobą.


Prostokątny, metalowy chlebak z drewnianą pokrywą, która może jednocześnie pełnić funkcję deski do krojenia. W pojemniku można przechowywać wszystkie rodzaje pieczywa. Pojemnik dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych, a na desce znajduje się personalizowany grawer. Taki upominek spodoba się każdemu i będzie fajną ozdobą do kuchni!

Wymiary: 31 x 17 x 13 cm

ps. pieczywko, czyt. chlebek mojego domowego autorstwa 

Chlebak bardzo mi się spodobał, jak tylko go zobaczyłam kiedy pojawił się w nowościach. Tak, tak jest to nowość wśród prezentów w owym sklepie. Jest taki inny od tych wszystkich tradycyjnych i uniwersalnych chlebaków, jakie można spotkać po sklepach. Jest on wyjątkowy i bardzo praktyczny, do tego starannie wykonany grawer na przykryciu. Całość prezentuje się wspaniale. Pomysł na deskę, jako przykrywka to strzał w dziesiątkę! W chlebaku jak wiadomo przechowuje się typowe pieczywo jak: chleb, kajzerki, bułki, rogale, ale można też kruche ciasteczka, chałki, bułeczki maślane itp. wszystkie te produkty, które są suche w dotyku. Chlebak uważam, że jest prosty, ale mega dający wyrazić coś, czego na co dzień nie mówimy do drugiej osoby... Kocham Cię - mówi więcej niż pocałunek, więcej niż bliskość, więcej niż spojrzenie. Kiedy taki napis będziemy widzieć codziennie w kuchni, udzieli Nam się wokół nie tylko ta dobra pozytywna energia, ale bliskość drugiej osoby, z którą można porozumieć się bez słów. 



Kochani, jak tam Wasze upominki na Walentynki?

Macie swoją ukochaną drugą osobę? Co szykujecie z prezentów? Jeśli nie macie pomysłów to po więcej grawerowanych inspiracji zapraszam do sklepu MyGiftDNA. Załoga już nie może doczekać się Waszych zamówień :)


A na koniec jeszcze jeden miłosny prezent, który bardzo mi się spodobał, to Serce - obraz z Twoich słów. Produkt drukowany jest na wysokiej jakości płótnie w rozmiarze 40 x 40 cm. W ten sposób można wyrazić swoje uczucia najbliższej osobie w wyjątkowy sposób. W sklepie do wyboru jest 10 palet kolorystycznych takiego obrazu. Osobiście uważam, że jest to świetny wybór, jak i piękna pamiątka! Słowa, oczywiście dobieramy my sami.




pozdrawiam,

Donna

39 komentarzy:

  1. Kilkukrotnie zamawiałam spersonalizowane prezenty z tej strony i zawsze byłam bardzo zadowolona :) Mają naprawdę duży wybór i wysoką jakość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zgadzam się. I fajne jest to, że asortyment się rozrasta i są nowości :)

      Usuń
  2. Super sa takie prezenty personalizowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki zestaw do wina to świetny pomysł dla kogoś, kto właśnie delektuje się takimi trunkami. I jakie piękne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw do wina świetny i praktyczny :) Opakowanie jako skrzyneczka tak, mega mi się podoba, a opakowania w serduszka to już moje by zapakować prezenty :D

      Usuń
  4. Ten zestaw do wina posiadam w swoim domu, ale chlebak mnie oczarował i uważam, że to doskonały prezent na każdą okazję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak Ci się sprawdza ten zestaw do wina? :) A chlebak jest świetny :D

      Usuń
  5. Miałam kilka rzeczy z tej firmy i przyznaję, że są naprawdę super! 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co np. miałaś? :) co mi np. polecisz, to zamówię następnym razem :)

      Usuń
  6. Zestaw do wina to bardzo dobry prezent, ale chlebak też mi się podoba. Przydałby mi się taki, żeby go kot nie otwierał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, u mnie na szczęście koty do chlebaka nie mają dostępu :)

      Usuń
  7. Walentynki się zbliżają , ale nie wiem, co w tym roku będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest czas, można pomyśleć ;) może prezent personalizowany? :)

      Usuń
  8. Ohohoh! Takim prezentem to ja bym nie pogardziła! I nie koniecznie musi być na walentynki! Zestaw do wina przydaje się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie musi być na Walentynki :) każda okazja jest dobra! Zestaw jest mega <3 polecam Ci :)

      Usuń
  9. MyGiftDNA ma bardzo dużo ciekawych propozycji na prezent, ja mam od nich mapę podróży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O też świetnie, wiem, że dużo podróżujesz, ja mapy podróży jeszcze nie mam :)

      Usuń
  10. Spersonalizowane prezenty są zawsze trafiony pomysłem, niezależnie od okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak! do tego kategoria prezentów jest różnorodna :) wiec super, super!

      Usuń
  11. Świetny zestaw do wina <3
    Lubię tę stronę, kupowałam tam kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zestaw do wina też mi się bardzo podoba <3

      Usuń
  12. Takie prezenty znaczą, że jesteśmy dla kogoś ważni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) a dodatkowo indywidualne grawery wyrażają już wszystko :)

      Usuń
  13. Ostatnio mam tyle na głowie, że nawet się nie zastanawiałam nad prezentem z okazji walentynek. Dlatego dobrze, że inni o tym myślą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy podać grawer, a sklep zrobi wszystko za Nas :) to jest właśnie świetne :)

      Usuń
  14. Nie dość że ładne to jeszcze praktyczne, super 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię prezenty praktyczne - dawać i dostawać :D

      Usuń
  15. Super prezenty, podoba mi się szczególnie ten zestaw do wina. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zestaw do wina mi sie podoba chyba sama sobie go kupię, bo mój chłopak się nie domyśli :) Ja mu szykuje odjazdowy prezent na walentynki, bedzie latał w symulatorze lotów w wielkopolsce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak mężczyźni są nie domyślni hehe :) skąd ja to znam :)
      też świetny pomysł na lot :)

      Usuń
  17. naprawdę ciekawe pomysły, nic tylko się zakochać <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...