21 cze 2015

Vanilla honey od YC

Witam,


Wczoraj skorzystałam z dobrego światła i dość mocnego słoneczka, by zrobić zdjęcia kilku wosków, a dziś pogoda jak na pierwszy dzień jesieni niż lata!!! Zimno i szaro do tego lekki chłodny wiaterek, który jest niezbyt fajny na południu Polski. Dlatego też wybrałam wosk, który ociepli mi trochę wnętrze i trochę osłodzi swym aromatem.





Opis:
"Smakowity deser podany w formie wypełnionej naturalnym kremem tarteletki. Pyszna przekąska pachnie miodem i wanilią, a przez to – kojarzy się z domowymi, tradycyjnymi wypiekami. Połączenie naturalnych nut to klasyka w najlepszym wydaniu. Miód i waniliowe ziarenka od wieków wykorzystywane są w medycynie i kosmetyce naturalnej. W propozycji od Yankee Candle jeszcze mocniej rozpalają zmysły i cudownie koją zmęczone codziennymi obowiązkami nerwy. Dopracowany w każdym calu zapach uzależnia od pierwszego razu i staje się niemożliwą do odparcia pokusą. Cudownie domowa, przytulna kompozycja dostępna w formie rozpuszczającego się przez 15 godzin wosku pochodzi z serii Simply Home. Silny aromat, wszechstronne działanie i przystępna cena sprawiają, że tarteletka Vanilla Honey szybko staje się najlepszym przyjacielem miłośników drobnych, zapachowych przyjemności"


źródło: internet 

Moja opinia:
Wanilia jak i zarówno miód kojarzy się przede wszystkim ze słodkością - z zapachami jesiennymi i zimowymi. Ale wcale tak nie musi być ;) Miodowe lub waniliowe ciasteczka czy waniliowe lody, które tak bardzo lubię w lecie równie dobrze smakują ;) Wosk vanilla honey jest zapachem owszem słodkim ale jeśli go odpalimy w mniejszym kawałeczku to aromat wcale nie jest mdły i który prowadzi o ból głowy. Jest zapachem bardzo przyjemnym i umilającym pochmurny i wietrzny letni dzień. Myślę, że ten wosk będzie u mnie na dłuższy czas, bo odłamuje go i palę naprawdę w minimalnym stopniu. 



Do kupienia: tutaj


pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie, nie powiem..ale to chyba nie jest moje ulubione połączenie zapachowe więc nie wiem jakby się spisał ten zapach.
    Nawiasem mówiąc obrazem zawsze kojarzy mi się z czosnkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go zobaczyła w swoim kominku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wanilię i miód, muszę kiedyś wypróbować ten wosk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu rzeczy, relaksują mnie totalnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...