10 kwi 2013

Mydło przeciwko egzemie łuszczycy i zapaleniu łojotokowemu skóry.

Witam,


Mydełko przeciwko egzemie łuszczycy i zapaleniu łojotokowemu skóry dostałam, 
ale było kupione na allegro.



Źródło: internet
Mydełko Polytar wskazane jest  w leczeniu egzemyłupieżułojotoku.
Zaleca się również do zmywania maści i past stosowanych w łuszczycy.
 PH 5,5 nie niszczy warstwy ochronnej skóry. Mieszanina dziegci działa keratolitycznie, przeciw świądowi i antyseptycznie na skórę. Polytar zawiera unikalną mieszankę warzyw i smół mineralnych które często okazują się skuteczne w leczeniu egzemy i łojotoku.
 
Składniki aktywne: 
1% Polytar - unikalna mieszanka smół mineralnych i roślinnych.
Właściwości i działanie:
Mydełko ma działanie złuszczające, przeciwświądowe i antyseptyczne.
Pomaga w walce z egzemą łuszczycą i zapaleniem skóry
Ponadto charakteryzuje się działaniem bakteriostatycznym oraz przeciwgrzybicznym.


Moja opinia:
Mydełko stosuję na łuszczącą skórę głowy, gdy pojawia mi się czasami coś łuszczącego. Są dni że tego jest dużo, a są że nic nie mam. Niestety efekty po używaniu mydełka są marne (ale chciałam go spróbować, bo nigdy wcześniej go nie miałam). Słabo działa - cóż, może potrzebuje więcej czasu, ale po kilkukrotnym jego zastosowaniu nic się nie podleczyło i dalej mam gdzie nie gdzie czerwone plamki pokryte łuską. Do tego jego specyficzny 'śmierdzący' zapach. Dobrze się pieni, niestety plącze bardzo włosy. Niesamowicie włosy zyskały na objętości, choć starałam się masować tylko skórę głowy, a nie myć nim włosów. Próbowałam raz zmyć olej, niestety zrobiła mi się jedna wielka tłusta klucha i musiałam ratować się szamponem. Mydełko na skórę głowy jest słabe, ale dam mu jeszcze szanse.



pozdrawiam,

Donna


7 komentarzy:

  1. mimo iż słabe to z chęcią bym takie coś przetestowała na swoich kłaczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam nigdy o tym mydełku, ale moja mama wiele razy kupowała sobie w aptece szampon Polytar (przeciw łuszczycy, łupieżowi, łojotokowi itp.), z którego jest bardzo zadowolona. co prawda zapach ma nieciekawy, ale nie jest to istotne, kiedy produkt rzeczywiście działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam takich mydełek, zdecydowanie bardziej wolę produkty w płynie...

    OdpowiedzUsuń
  4. a już byłam napalona na nie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. daj znać jeśli znajdziesz jakiś specyfik w zapobieganiu łupieżu/łojotoku. sama szukam czegoś odpowiedniego, ale efekty są marne... :(
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...