18 wrz 2012

Współprace: Camellia Tea i NovaClear.

Witam,


Dziś będzie o tym co do mnie przyszło w ostatnich dniach, jeśli chodzi o przesyłki. W piątek dostałam herbatki do przetestowania od Camellia Tea - jest to herbaciarnia internetowa.




- herbata owocowa malinowo-waniliowa
- herbata czerwona - exotic
- herbata zielona - czerwony kapturek 
- eastern fair
- cukrowa pałeczka biała 






A dziś przyszła paczuszka, a w niej krem do cery tłustej, trądzikowej ACNE cream od firmy NovaClear, w ramach akcji z fb.






O produktach napiszę coś więcej za jakiś czas :)



pozdrawiam,

Donna


8 komentarzy:

  1. hmhm pyszne herbatki, w sam raz na jesienne wieczorki ;)
    a Novaclear miałam, ale niestety nie jestem posiadaczką ani tłustej ani trądzikowej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to czekam na reenzję tego kremu bo jestem posiadaczką cery tłustej.
    Ps;zapraszam do wzięcia udziału w konkursie
    http://przyjemnez-pozytecznym.blogspot.com/2012/09/mini-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,dzięki za obserwowanie u mnie:) Jest rewanżyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje kochana, a herbatki wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i miłych testów! Czekam z niecierpliwością na recenzję kremu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę paczuszek ;) Czekam na recenzje kremu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...