27 sty 2018

Modne, matowe pomadki do ust Celia Art.

Witam,


Dziś o kolejnych pomadkach tym razem klasycznych nie kredkowych od Celia Art, o których pisałam tu, a będą to pomadki matowe matt Lipstick. Pomimo, że do samej Celi mam ogromny sentyment to wróciły też wspomnienia kiedy ich używałam będąc w liceum, oczywiście wtedy były inne odcienie, inne opakowania itp. Wersję pomadek, które ja posiadam to numery 03 i 05. Szkoda, że numer 03 nie jest takim jaśniejszym nudziakiem, a jest raczej takim odcieniem ceglastym/rudym nie wiem do końca jak to nazwać, na zdj. widać, że to nie nudziak. 


Modna, matowa pomadka do ust o trwałym, intensywnym kolorze i odżywczej formule. Nadaje piękny, głęboki, matowy kolor. Ma przy tym znakomite właściwości pielęgnacyjne. Dzięki zawartości oleju arganowego, migdałowego i kokosowego oraz witaminy E intensywnie odżywia, nawilża i regeneruje usta oraz zapobiegają ich przesuszeniu. Pomadka matt Celia ART ma lekką, kremową konsystencję.


Pomadki jeśli chodzi o kolorki podobają mi się, aczkolwiek bordo preferuje moja mama, a ja wolę nudziaki. Kiedy używam matowych pomadek muszę mieć idealnie nawilżone usta, by nie odczuwać suchych skórek. Wieczorem zazwyczaj wykonuję peeling (z cukru i odrobinę miodu) lub masuję usta szczoteczką do zębów, by zrobiły się gładkie i miękkie, a na noc nawilżam je bezbarwną pomadką. Rano usta są już w lepszej kondycji i mogę użyć jakiegoś matu. Czy te pomadki są tak do końca matowe? hm nie powiedziałabym, gdyż na ustach są kremowe o delikatnej poświacie. Utrzymują się krótko tak do pierwszego picia czy jedzenia, więc szybko się ścierają, ale za to przyjemnie pachną i z przyjemnością się je nosi na ustach.


Cieszę się, że Celia znów jest na topie i można coś nowego poznać. Dodatkowo same w sobie pomadki jak widać są eleganckie. Ala złote opakowanie do tego ładne kolorowe ale w ciemnej tonacji pudełeczko. Fajna opcja dla nastolatek, które chcą zacząć przygodę makijażową ust.



pozdrawiam,

Donna

17 komentarzy:

  1. Chyba nie są to moje kolory, ale trochę ciężko mi to ocenić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Design opakowania ładny choć kolory raczej nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam firmy, ale matowe pomadki uwielbiam <3 ! są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że szybko się zjadają. ... Ale mimo to fajne na codzień 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji ich poznać, ale widzę, że mają piękne opakowania i śliczne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory troche nie w moim stylu, ale ogolnie kosmetyki mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten ciemniejszy odcień, chyba nigdy nie miałam pomadek Celia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy ale kolorki są typowo moje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki są bardzo ładne. Kolor ''05'' ma ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolory super, podoba mi sie szczegolnie ten ciemniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. niez znam firmy ale kolory sa dosc ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pomadki, przypadły mi do gustu. Minusem jest ich szybka ścieralność, ale plusem wygląd :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrząc na pomadki mojej mamy, to jej również ten kolor by przypadł by do gustu. :) Ma bardzo bardzo podobny odcień z Oriflame. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam maty, więc chętnie wypróbuję :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten blog będzie inspiracją na prezent dla mojej kobiety ;)

    Obserwuje i zapraszam do siebie ;)
    https://dlakazdegocosinteresujacego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...