15 sty 2018

100% olej arganowy z serii Spa & Beauty Loton.

Witam,



Zanim kupię nowy olejek do olejowania włosów, zajrzałam do moich zapasów, był tam 100% olejek arganowy Loton. Wiedziałam, że go mam, bo data ważności jest jeszcze pół roku, więc powoli zużywam te produkty co data kończy się właśnie tego roku. Średnio go chciałam używać, z racji że bardziej wolę i lubię kokosowy niż arganowy, ale dałam szansę i nakładam przed myciem na końcówki, na średnią długość włosów lub tak pasmami go wcieram we włosy. Nie nakładam go na skórę głowy (kokosowy tak, ale arganowy nie, bo to bardziej mi obciąża włosy) Jak zatem sprawdził się olejek i czy go polecam? - zapraszam na recenzję.


Argan Oil 100%
Stuprocentowy czysty, naturalny, organiczny marokański olej z orzechów argonowych (bez żadnych dodatków!). Ceniony na całym świecie z uwagi na swoje wyjątkowe właściwości odmładzające regenerujące. Szczególnie polecany dla skóry włosów i paznokci. Pojemność: 30 ml


Właściwości olejów nie tylko arganowych są znane od lat. Nawilżają, regenerują, wzmacniają włosy/ciało/paznokcie. Przy systematycznych użyciach efekty widać nawet już po miesiącu używania danego oleju. Ja owy olejek używam właśnie od miesiąca. Nakładam przed myciem tak do godzinki, jak wspomniałam wcześniej na końcówki, na średnią długość, ale nie nakładam na skórę głowy. Z doświadczenia wiem, żeby włosy nie stały się obciążone, należy oleje nakładać w małych ilościach, a nie przesadzać z nakładaniem. Co uzyskałam po miesięcznym olejowaniu? praktycznie efektów brak. Włosy nie stały się ani wzmocnione, ani zregenerowane, może trochę nawilżone. Ten olejek nie zrobił na mnie wow jak np. oleje kokosowe. Podoba mi się w nim, że ma wygodną pompkę i aplikacja jest naprawdę w porządku. Szklana buteleczka, jest nieco tłusta jak czasami ją podotykam tłustymi palcami, więc zawsze muszą ją wycierać, bo nie lubię tłustych opakowań. Etykieta jest tak mieniąca, na żywo pięknie się mieni, więc uchwycić jej ostrość nie było tak łatwo. 


Jest to buteleczka o pojemności 30 ml więc taką pojemność zużyję, ale więcej po ten olej nie sięgnę. Wg. opisu można go używać oprócz włosów, również na ciało i paznokcie. Ja wierna zostanę przy kokosku ;)



pozdrawiam,

Donna


7 komentarzy:

  1. Moim włosom kokosowy nie służy, ale arganowy już tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, a mi na odwrót lepiej służy kokosowy :D

      Usuń
  2. Ja najbardziej lubię mieszanki olejów ;) Tylko kokos się u mnie nie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy całkiem fajnie reagują na olej arganowy, ale kokosowy nie bardzo im służy - chyba że w miksie z innymi olejami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze takiego olejku nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z kolei teraz olejek kokosowy, ale nie widzę jakiś efektów, chyba wolę arganowe ;) Ciekawe jak ten by się sprawdził.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...