3 sty 2018

Trzy zabiegi na ciało i twarz, które warto zrobić po 30-tym roku życia.

Witam,



Aktywne, młode kobiety narażone na stres, mało snu, mające mnóstwo zajęć w ciągu dnia, czy to praca zawodowa, praca w terenie czy wychowywanie dzieci, często zapominają, że im też należy się trochę rozpieszczenia i zadbania o swoją skórę. Dbają o siebie powierzchownie, wklepują nawilżające kremy, kuszą się na promocje, sięgają po produkty, które działają na chwile. Sama kiedy przekroczyłam już kilka lat temu magiczną trójkę z przodu zauważyłam zmiany w skórze. Przede wszystkim pojawiające się pierwsze zmarszczki w okolicach oczu, pierwszy cellulit na udach oraz ogólnie mniej ujędrnione ciało. Zaczynam rozglądać się nad wizytą w Spa, ale zanim się tam wybiorę chcę zapoznać się na początek 'teoretycznie' z różnymi zabiegami i dobrać odpowiedni dla siebie. Wiem też, że na pewno będę mogła liczyć na fachowców z tej dziedziny, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem pomogą mi i doradzą.

źródło: lespa.pl
Jako kobieta 3o + myślę, że warto zadbać zarówno o twarz (okolice oczu) jak i ciało (np. uda) Co mnie interesuje? Wybrałam 3 przykładowe zabiegi, które uważam, że warto wykonać po 30'stce. Jak wiemy w tym czasie skóra ciała już traci na jędrności i tym blasku na twarzy, który był jak miałyśmy 18 lat. Co ciekawe, zabiegi w różnych ośrodkach Spa mają swoje nazwy co jest pomysłowe i ciekawe. Ja zainspirowałam się zabiegami z kliniki Le SPA. Jest to miejsce z długoletnim doświadczeniem, które łączy w sobie medycynę estetyczną, gabinet kosmetyczny oraz salon masażu.

źródło: lespa.pl

Jakie więc zabiegi pomogą Nana okolice oczu i ciało?
- zabieg na oczy "Odbicie w zamarzniętym jeziorze"
Zabieg łączy w sobie trzy techniki specjalnie opracowane, aby jak najlepiej zadbać o delikatne i wrażliwe okolice oczu: refleksologię, drenaż limfatyczny, masaż liftingujący. Redukuje cienie pod oczami, zmniejsza opuchliznę, redukuje drobne linie i zmarszczki. Dzięki takiemu połączeniu technik masażu poprawia się samopoczucie, klient jest zrelaksowany, odprężony, a skóra w okolicy oczu wyraźnie rozjaśniona.
Czas trwania zabiegu: 60 min
Cena: 350 zł

Zabieg wyszczuplająco - detoksykujący:
Oczyszcza ciało, poprawia mikrocyrkulację i metabolizm skóry. Zabieg Decléor działa detoksykująco i modeluje sylwetkę. Wykorzystuje glinkę ghassoul, algi morskie oraz aktywne olejki eteryczne z bazylii, grejpfruta i hizopu.
Czas trwania zabiegu: 60/90 min
Cena: 300/350 zł

Liquid laser - zabieg regenerujący:
Zabieg paramedyczny DMK stosowany dla uzyskania ogólnej poprawy kondycji skóry, jej odbudowy i pielęgnacji. Idealny na zmarszczki pod oczami, wokół ust, a także na przebarwienia. Stosowany na twarz, szyję, dekolt, przedramiona i na zewnętrzne strony dłoni.
Czas trwania zabiegu: 90 min
Cena: 350 zł

źródło: lespa.pl

Co myślicie o zabiegach na twarz w okolicach oczu?
Czy warto robić zabiegi wyszczuplające w salonach Spa?
Czy byłyście już w takim salonie i korzystałyście z jakiś zabiegów? 
Jestem ciekawa co dobrego polecacie i jak Wasze wrażenia po takich wizytach.



pozdrawiam,

Donna


10 komentarzy:

  1. Zabiegów wyszczuplających nie polecam bo to raczej pic na wodę ale antycellulitowe są całkiem ok np. z użyciem bańki chińskiej lub karboksyterapię. Na okolicę oka i całą twarz też polecam karboksyterapię a tak to mocniej złuszczające kwasy no i wszelkiego rodzaju masaże <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabieg antycellulitowy bardziej do mnie przemawia ;)

      Usuń
  2. nie korzystałam z zabiegów w gabinecie, ale robimy sobie różne na zajęciach w szkole. Ale wiadomo, że są one nieinwazyjne i raczej z tych podstawowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiegi na zajęciach też mogą być ciekawe :)

      Usuń
  3. Muszę się wybrać na moją pierwszą wizytę do Spa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się marzy takie prawdziwe Spa, bo w 'zwykłych' gabinetach kosmetycznych to już byłam :D

      Usuń
  4. Oj chętnie skorzystałabym z wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my kobietki musimy się porozpieszczać trochę :)

      Usuń
  5. fantastyczne zabiegi, przydałoby mi się coś takiego, najlepiej cały weekend w spa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...