18 sty 2018

Krem-emolient na powieki i wokół oczu Atopy Tolerance do skóry atopowej Vis Plantis.

Witam,



Bardzo cenie sobie pielęgnację wokół oczu i stosuję kremy pod oczy od lat. Nie mam swojego ulubionego, chociaż kiedyś bardzo długo i systematycznie stosowałam żele z Flosleku, bo mi pomagały. Czułam ulgę kiedy miałam zmęczone oczy, czułam ukojenie, dobre nawilżenie i bardzo sobie te żele chwalę. Obecnie mam dwa kremy pod oczy, jeden krem jest mega wydajny, stosuję go od 5 miesięcy jakoś tak, drugi w między czasie poznaję i jest to krem-emolient na powieki i wokół oczu Atopy Tolerance z ekstraktem z kory brzozy, barierowy, do skóry atopowej Vis Plantis. 

Emolient barierowy o specjalistycznym, dobrze tolerowanym składzie. Uzupełnia braki lipidów, uszczelnia warstwę rogową naskórka, przywraca funkcję barierową, uzupełnia braki cementu międzykomórkowego. Bezzapachowy, o fizjologicznym pH. Bardzo dobrze nawilża, koi suchość skóry, łagodzi świąd i pieczenie. Zmniejsza stany zapalne. Przywraca komfort i odżywia skórę.

 

Efekty po 4 tygodniach:
• wysoka tolerancja • bezpieczne ukojenie • odbudowa funkcji barierowej • nawilżenie, natłuszczenie, odżywienie • redukcja suchości skóry powiek • złagodzenie uczucia świądu i pieczenia – przywrócenie komfortu skóry

Składniki aktywne:
• ekologiczny, naturalny, standaryzowany ekstrakt z kory brzozy i ziela trędownika • olej bawełniany • masło karite • mocznik • ekstrakt z bławatka – powszechnie ceniony, znany z delikatności, koi i łagodzi podrażnienia • pantenol • hialuronian sodu • trójglicerydy analogiczne do trójglicerydów skóry • gliceryna • alantoina


Opinia:
Krem ogólnie jest w porządku. Bardzo lubię jak w kremach zwłaszcza w tych pod oczy jest wygodne opakowanie, czyli pompka. Tutaj jest buteleczka typu airless - super! Zawsze kremu wydostaje tyle ile chcę. Konsystencja owego produkty jest delikatna jak taki krem aksamit. Nie czuję w nim żadnego zapachu, więc tu jestem zadowolona, bo cenie sobie bezzapachowe produkty pod oczy, niż coś mocno naperfumowane i drażniące. Kremik wchłania się tak szybko, w zależności jaką nałożymy warstwę na skórę. Jeśli robię makijaż kremu wklepuję minimalnie, na noc lubię konkretniejszą dawkę. I tak jest to krem w porównaniu do innych co znam/używam/używałam bardzo lekki, ale dobrze nawilżający. Jestem nim mile zaskoczona, bo produkt spisuje się rewelacyjnie. Jeśli macie wrażliwą, atopową skórę wokół oczu koniecznie poznajcie ten krem-emolient z serii Atopy Tolerance. Idealnie sprawdza się teraz w zimie, kiedy to za oknem wiatr, zimne powietrze i Nasze oczy narażone są na przesuszenie czy łzawienie. Skóra jest dobrze chroniona i nie piecze. 


Krem nie podrażnia, nie uczula, jest łagodny, dobrze nawilża i odżywia cienką skórę wokół oczu. 
Polubiłam i polecam! :)



pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...