14 sty 2018

Kremowe mydło w płynie Macadamia & Vanille Balea.

Witam,



Odkąd na zewnątrz zimno moje kociaki siedzą w domu najchętniej przy kaloryferze. W ten sposób częściej ich miziam i mamy wspólne zabawy. Oczywiście co za tym idzie częściej myje ręce, bo jestem tak nauczona, ze jak podotykam kocią sierść muszę iść umyć dłonie. Produkty do mycia rąk schodzą teraz bardzo szybko. Na umywalce, na wannie zawsze stoją mydełka w płynie. To, które poznaje teraz to kremowe w płynie Macadamia & Vanille Balea. Do kupna skusiła mnie jego etykieta i m.in. zapach wanilii, który lubię zimową porą.


Wg. opisu:
Kremowe mydło w płynie o zapachu makadami i vanili i z wygodną pompką. Przeznaczone do codziennej pielęgnacji. Delikatnie i skutecznie oczyszcza. Pozostawia cudowny świeży zapach pozostawiając skórę nawilżoną i gładką. Pojemność: 500 ml.


Mydełko nieco mnie rozczarowało, bo zawsze produkty Balea kojarzą mi się z pięknymi zapachami. Tutaj zapach w mydełku jest słaby, delikatny, że czuć go tylko przez naprawdę krótką chwilkę. Nie oczekuję super długich godzin, po umyciu rąk, ale po dosłownie kilku minutach zanim się jeszcze wyjdzie z łazienki w ogóle nie czuć tego zapachu na skórze. Macadamia, wanilia zawiodły, choć powinnaczuć dłużej z racji na słodki, zmysłowy zapach waniliowy. Są też plusy tego mydełka, pompka - czyli wygodna aplikacja i wydajność z dużą pojemnością. Szkoda, ze zapach słabiutki, może ta wersja jest nieco słabsza od innych zapaszków. 


Jakie było Wasze ostatnie mydło z Balea?



pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. bardzo lubię zapach wanilii :D byłoby idealne w mojej łazience :D

    zapraszam do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis, a w nim bardzo fajny konkurs dla czytelników :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam nic z balea ale bardzo lubię ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie używałam kosmetyków Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że pachnie slabiutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak Balea :) Chociaż faktycznie nie wsszystkie produkty mają dobre..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...