11 sty 2018

202 hypnotic red Sensique Color.

Witam,



Nie wiem, czy tylko mi tak te ostatnie dni pędzą jak szalone, czy wam również czas tak szybko ucieka? Doba dla mnie ma stanowczo za mało godzin. Dobrze, że dni powoli będą robić się już dłuższe, bo źle mi już jak ciągle jest ciemno na zewnątrz. Potrzebuje słońca i naładowania się dobrą energią Dla poprawy humoru maluję paznokcie na kolorowo, bo czerwony jednak ma to coś w sobie, co sprawia, że czujemy się kobieco i ładnie. Wiem, że wiele z Was już nie patrzy na zwykłe lakiery, bo wybiera hybrydy itp. ja jednak przystaje na standardowych lakierach.


 Z lakierów Sensique poznałam odcień 203 shocking pink, dziś prezentuję bardzo podobny, lecz nieco inny odcień ala czerwonego to nr. 202 hypnotic red. Jak pisałam wcześniej przy tych lakierach należy uważać na samo malowanie, gdyż pędzelek jest duży. Źle się nim aplikuje, oj źle to moje zdanie. A moja mama uważa inaczej, bo dla niej jest wszystko dobrze, więc jakie paznokcie, jakie wrażenia przy malowaniu - tyle opinii. Wytrzymałość w tym przypadku lakieru była w porządku. Nie oczekuje, że zwykły lakier będzie długo się trzymał, jeśli ktoś dużo pracuje - czy to przy komputerze, czy w pracach domowych, to wiadomo, że stan paznokci jak i sam lakier długo nie wytrzyma bez nienaruszenia. Odpryski pojawiły się już po kilku dniach, więc albo poprawka, albo zmywanie i malowanie od nowa. Kolor owego lakieru podoba mi się. Nie ważne jaką wybierzemy danego dnia stylizacje, wiem że taki odcień pasuje niemal do każdego ubioru (bieli, czerni, beżowej bluzeczki, czy popielatego płaszczyka) Odcienie czerwonego na paznokciach ożywiają Nam pazurki, czujemy się pewniej siebie i są po prostu eleganckie. Zdjęcia lakieru pokazuje w pełnym słońcu, więc nieco kolor na żywo może się różnić. 


Czy znajdzie się tu więcej zwolenniczek zwykłych lakierów czy hybrydowiczek?



pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Najczęściej na moich paznokciach goszczą hybrydy, bo zwykłe lakiery wytrzymują baaardzo krótko i ja mam zawsze problem, żeby ich nie rozmazać czy nie odbić na nich wzorku z pościeli, zanim nie wyschną. Od czasu do czasu maluję jednak też zwykłymi lakierami, bardzo lubię takie błyszczące. Hypnotic Red wygląda bardzo ładnie z tymi drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek zupełnie nie mój :D Ale lakierów od Sensique nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek, czerwień , która wpada w pomarańcz doprawiona złotem

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki kolorek pasowałby mi latem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zwykle hybrydy noszę, kolorek ciekawy, ale nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...