10 maj 2014

Oczyszczający szampon z Marokańską glinką Ghassoul - Planeta Organica.

Witam,


Ostatnimi dniami testowałam Oczyszczający szampon z Marokańską glinką Ghassoul - Planeta Organica. Bardzo byłam ciekawa tego szamponu, bo wiele o nim już czytałam. Czy moje włosy go polubiły? 


Od producenta:
"Tworząc recepturę szamponu wykorzystano czarną glinkę Ghassoul od wieków używaną w Afryce do pielęgnacji włosów oraz oliwę z oliwek, olejek arganowy i roślinny olejek ambry. Marokańska glinka Ghassoul jest naturalnym produktem pochodzenia wulkanicznego. Receptura szamponu opiera się na marokańskiej tradycji. Oczyszcza włosy i nadaje im blask i elastyczność".


Dlaczego szampon z marokańską glinką Ghasoul?
Zawiera organiczną oliwę z oliwek i olej arganowy oraz unikalną marokańską glinkę ghassoul
Zawiera witaminy zdrowia i urody: A, B, C, D, E, F, K
Posiada silne właściwości oczyszczające, peelingujące i detoksykacyjne,
Jest zaopatrzonmy w łatwy w użyciu dozownik

Składniki aktywne:
Marokańska glinka ghassoul - zawiera duże ilości krzemu i magnezu. Od wieków wydobywana jest ręcznie, następnie oczyszczana i suszona na słońcu. Ma silne właściwości absorpcyjne, doskonale oczyszcza i usuwa toksyny.
Oliwa z oliwek - zawiera wiele witamin: A, B, C, D, E, F, K, aminokwasy, białka i antyseptyczne. Ten cenny zestaw substancji chroni włosy przed szkodliwym działaniem środowiska, normalizuje pracę gruczołów łojowych, odżywia cebulki włosowe sprawia i że włosy stają się miękkie i błyszczące.

Zawiera certyfikowane organiczne składniki
Szampon nie zawiera parabenów ani SLSów.
Pojemność: 280ml
Producent: Planeta Organica, Rosja


Moja opinia:
Po kilku umyciach pod rząd włosów tym szamponem stwierdziłam, że lepiej go używać na zmienę z jakimś innym, dlatego że moje włosy sa cienkie i delikatne, a ten szampon jakby obciążał je, przy codziennym myciu. Jak myłam dwa razy na tydzień tym szamponem, to sprawdzał się idealnie. Konsystencja nie jest rzadka, ani dość płynna, ale trochę jakby wylewała się z dłoni przy robieniu chociażby zdjęć. Jest jasno brązowo-perłowa.


U mnie na moje długie włosy musiałam użyć kilka takich dość sporych pompek, ponieważ opakowanie szamponu posiada pompkę, co z jednej strony jest higieniczne i ja lubię pompki, a z drugiej musiałam trochę naprzyciskać się, bo pompka z początku ciężko chodziła. Butelka jest ciemna i ciężko zobaczyć ile jest w środku produktu do końca. Po nałożeniu na zwilżone włosy tworzyła się szybko piana, która była gęsta i przyjemna w dotyku, a zapach szamponu trafiony przynajmniej dla mnie w dziesiątkę, bardzo orientalny, taki jaki lubię. Należy zdecydowanie do słodkich, ciepłych i ogólnie przyjemnych. Jednego dnia czułam, że ten zapach utrzymuje się nawet cały dzień na włosach, bo gdy umyłam nim rano, to pod wieczór czułam go jeszcze na włosach, pomimo intensywnego dnia. Chciałam sprawdzić jak szampon poradzi sobie z roczesywaniem włosów bez użycia odżywki i u mnie rozczesanie nie stanowiło żadnego problemu. Nawet mokrych włosów u mnie nie plątał. Po wysuszeniu, włosy stawały się puszyste, pachnące, układające się nawet tak jak chcę, błyszczały w słońcu. Minusem używania codziennie tego szamponu, było to że odczułam suchy skalp.  Ogólnie to jestem z niego zadowolona, ale teraz już wiem, że u mnie sprawdza się mycie nim tak 2 razy w tygodniu. Codziennie raczej nie. 

Oczyszczający szampon z Marokańską glinką Ghassoul dostałam do przetestowania, a dystrybutorem kosmetyku jest  Biosfera polska. Szampon można również kupić w sklepach zielarsko-medycznych, aptekach, drogeriach kosmetycznych z naturalną kosmetyką oraz w sklepach internetowych.



Niedługo napiszę o balsamie odżywczym Aleppo.




pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. Jakoś mi się nie podoba jego konsystencja :) Będę czekać na kilka słów o balsamie odżywczym, bo czytałam już, że to bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szamponu nie miałam, ale mam 2 balsamy do włosów z tej firmy i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Musimy zdecydować się w końcu na coś tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jak tylko zuużyję kiedyś szamponowe zapasy to muszę kupić wszystkie szampony z tej serii!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym bardzo chciała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o 'marokańskich' produktach słyszałam samo dobre, a że z Marokiem mi się kojarzą....:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...