17 paź 2012

„Perfekcyjna skóra” kapsułki regenerujące komórki skóry - przesyłka od Centrala Farmaceutyczna CEFARM SA

Witam,

Dziś miłe zaskoczenie i miła przesyłka czekała na mnie, gdy wróciłam z pracy.
Nie przedłużając opowiem Wam co to takiego i kilka zdjęć :)

Produkt mam przyjemność przetestować dzięki portalowi www.urodaizdrowie.pl





Oto paczuszka - była bardzo lekka, średniej wielkości.



W środku ukazała się bardzo dopieszczona i elegancko zapakowana przesyłka od: 
Centrala Farmaceutyczna CEFARM SA




Co było w środku?
- kilka próbek 
- przemiły liścik
- foldery reklamowe
- i "ONE" czyli Kapsułki regenerujące komórki skóry "perfekcyjna skóra"







Do testów otrzymałam 10 sztuk  
(45 kapsułek to koszt 310zł) 




Od producenta:
"Każda kapsułka zawiera jedwabiste serum, które zapobiega oznakom przedwczesnego starzenia się skóry. Serum zawiera kompleks polifenoli z pestek winogron o działaniu przeciwrodnikowym, wspomagającym mikrokrążenie skórne i likwidującym przebarwienia. Ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej zawarty w serum, stymuluje fibroblasty do syntezy kolagenu i elastyny. Poprawia elastyczność skóry i działa przeciwzmarszczkowo. Ekstrakt z żeń-szenia wykazuje działanie rewitalizujące, regenerujące, ułatwiające odnowę skóry. Po zastosowaniu serum, cera staje się jedwabiście gładka, odżywiona i promienna"




Bardzo dziękuję sponsorowi za przesyłkę i za wybranie mnie do testów.
 Pani Małgorzacie z portalu Uroda i zdrowie za miły kontakt e-mailowy i za ten telefon (zdarza się zapomnieć napisać imienia i nazwiska - to chyba z wrażenia ;))
Kapsułeczki zacznę stosować niebawem i jak najszybciej napiszę o nich coś więcej, bo sama nie mogę się doczekać jakie po nich będą efekty :)

A Wy znacie takie kosmetyki? z wyższej półki?



pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Gratuluję, ciekawe te kapsułki :) Nie słyszałam jeszce o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mne to nowośc kosmeyczna, testuj i daj znac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam takich kapsułek. ciekawa jestem, jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zakupiłam czysty kolagen w kapsułkach i żelu do smarowania na szyję, wydałam 400 zł stan skóry na szyi sie znacznie pogorszył po ich zastosowaniu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś chciałam sobie kupić takie kapsułki, ale jakoś nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety, za wysoka półka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena bardzo wysoka. Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znamy, SeSDERMA są super i własnie z wyższej półki.

    Czekamy na recenzje Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mogę się doczekać Twojej opinii
    miłego testowania :)))

    Kochana, zapraszam Cię do tagu
    http://ori-leszno.blogspot.com/2012/10/osoda-dnia-jesiennego-cz-ii.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...