8 paź 2012

Współpraca - KHAJA

Witam,


Bardzo mi przyjemnie ogłosić o mojej dzisiejszej przesyłce, a mianowicie o nawiązaniu współpracy z firmą KHAJA, która jest producentem szczotek i pędzli z naturalnego włosia. 



Do przetestowania dzięki uprzejmości Pani Iwony dostałam:
- szczotkę do włosów LENA - jasna, jest to szczotka przeznaczona do leczniczego masażu skóry głowy z jasnym włosiem. (ta po lewej poniżej) 
- szczotkę do masażu na sucho (ta po prawej)



Z przesyłki jestem bardzo, bardzo zadowolona :)
Recenzja szczotek oczywiście pojawi się na blogu myślę, że za parę tygodni, chce je dobrze przetestować i zobaczyć efekty. 







Wszystkich zainteresowanych szczotkami zapraszam na stronkę khaja.pl




pozdrawiam,

Donna

11 komentarzy:

  1. szczecina wygląda na twardą... a pewnie twarda nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta do masażu skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to masuj włoski i daj znac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa efektu ich używania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ręczne wykonanie, wow. Lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą z długą rączką. Trzeba się trochę nią namachać, żeby porządnie rozczesać włosy a jak się zrobią kołtuny to już nie daje rady :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem recenzji, oj ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję nowej współpracy :)
    ciekawa jestem jak się sprawdzą szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna myślę o szczotka Khaja. Chętnie przetestowałabym je na własnych włosach. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy! I jestem bardzo ciekawa tych szczotek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...