21 paź 2012

Zbiór pupili kosmetycznych

Witam,

Tak dla sprawdzenia zawartości moich koszyków z kosmetykami, postanowiłam zrobić i uwiecznić zbiór aktualnych pupili kosmetycznych ;D 

Czy to dużo, czy mało - sama nie wiem...  ale widok robi wrażenie ;D 


Niektóre z kosmetyków są na bieżąco używane, niektóre jeszcze nie zaczęte, teraz lecę porobić zdjęcia do recenzji bo tak pięknie słoneczko świeci :)
Na dniach szykują się recenzje tych produktów o których już coś wiem i mogę coś skrobnąć. 
A i przy okazji szykuje się też spore denko ;D 
szalona jestem ;D :)
Pochwalcie się swoimi zbiorami - jestem bardzo ciekawa :)



pozdrawiam,

Donna

23 komentarze:

  1. Kolekcja bardzo duża ;)
    Czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie możesz otworzyć mini-kiosk kosmetyczny :D
    Bardzo fajna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźny zbiór! :)
    Widzę kilka kosmetyków, których sama używam.

    OdpowiedzUsuń
  4. robi wrażenie! Upychając kosmetyki na półkach i w szufladach nawet nie zdajemy sobie sprawy z ich ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spory ten Twój kosmetyczny zbiór :)
    i jak dużo różnych próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo zdecydowanie mega dużo :) wygląda na tym zdjęciu, ale ja na półce mam pewnie tyle samo albo więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jantara jak nic bym ci zakosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, niemała kolekcja, niemała, ale jestem pewna, że jest mnóstwo dziewczyn, które biją cię na głowę. :) Uff, jakie to szczęście, że się do nich nie zaliczam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany ja nawet połowy z tego nie posiadam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo masz próbek!
    U mnie wyszłaby pewnie podobna ilość;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje denko też będzie spore;) Trochę tych kosmetyków masz:) ja na swój zbiór też nie narzekam, ale ciągle chcę więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o mój boże!
    a myslałam, że ja mam za duzo kosmetyków.... a wychodzi na to, że jednak ograniczam sie do tego co jest mi aktualnie potrzebne :P

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście spore zaplecze kosmetyczne :) ja również kocham kosmetykii ajcc :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...