5 paź 2012

H-PURIN Specjalistyczny szampon przeciwłupieżowy do skóry łojotokowej Pharmaceris

Witam,


Przedstawiam szampon od firmy Pharmaceris, który dostałam w ramach współpracy - H-PURIN 
Specjalistyczny szampon przeciwłupieżowy do skóry łojotokowej.



Od producenta

Wskazania:
Pielęgnacja skóry głowy u osób cierpiących na tzw. łupież tłusty, łojotokowe zapalenie skóry, łuszczycę, świąd skóry. Może być stosowany w formie kuracji lub w profilaktyce przeciwłupieżowej. 

Działanie:

Specjalistyczna receptura oparta na połączeniu oleju tymiankowego i ekstraktu z wierzbiny, posiada silne właściwości przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne, regulując jednocześnie proces złuszczania się martwych komórek łojotokowej skóry głowy (wg 66% badanych*). Unikalne połączenie wyciągu z drzewa herbacianego i oleju Manuka działa przeciwzapalnie i wspomaga kurację przeciwłupieżową (wg 72% badanych*). Po zastosowaniu szamponu skóra głowy odzyskuje naturalną równowagę a włosy pozostają miękkie i łatwe do rozczesania. 



Efekt:

Zmniejsza łojotok skóry głowy, działa przeciwzapalnie i przeciwłupieżowo. Eliminuje swędzenie i zaczerwienienie skóry. Szampon przeciwdziała przetłuszczaniu się włosów - włosy pozostają lśniące i puszyste. 







Składniki: 

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Glycerin, Propylene Glycol, Panthenol, Sodium Chloride, Dimethicone Propyl PG-Betaine, Methylpropanediol, Polysorbate 80, Polyquaternium-11, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, PPG-26-Buteth-26, Ethylhexyl Salicylate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Salicylic Acid, Leptospermone, Isoleptospermone, Flavesone, Salix Alba Bark Extract, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Copaifera Officinalis Resin, Melaleuca Alternifolia Leaf, Helianthus Annuus Seed, Thymus Vulgaris, Disodium, Citric, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, CI 42090, CI 60730



Sposób użycia:

Nanieść szampon na mokre włosy. Masować aż do powstania piany. Pozostawić na ok. 1-2 minuty. Dokładnie spłukać wodą. W razie potrzeby czynność powtórzyć. W zależności od stopnia dolegliwości skóry głowy stosować codziennie (kuracja intensywna) lub 1-2 razy w tygodniu (kuracja pielęgnacyjna). 
W przypadku kontaktu z oczami, należy przemyć je wodą. 

*Badania kliniczne po 4 tygodniach stosowania 

TESTOWANE KLINICZNIE


Moja opinia:

- szampon w użyciu jest delikatny,
- przyjemnie pachnie i zapach utrzymuje się nawet długo na włosach,
- włosy są lekkie, puszyste, dobrze się układają,
- skóra głowy podleczona z łuszczącej warstwy, ale bywały dni, jakby stan skóry się pogarszał, nie wiem od czego to zależało, raz było wszystko w porządku, zero łuszczącej skóry, a czasem nasilały się takie placki łuszczące na skórze,
- szampon bardzo wydajny, wystarczy mała aplikacja a wytwarza się dość intensywna, gęsta piana, ja stosuje od sierpnia, a mam jeszcze pół opakowania (używam też innych szamponów na zmianę)
- szampon działa ale potrzeba czasu i systematyczności w używaniu


Czy znacie ten szampon?
A może znacie coś innego z tej serii H Pharmaceris?



pozdrawiam,

Donna



10 komentarzy:

  1. ja nigdy nie używałam szamponów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja na szczęscie nie mam problemu z łupieżem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię szamponów tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzywam h-purin tego o bardziej metnym kolorze, idealny dla luszczacej sie skory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiłam właśnie ostatnio jego recenzje ale jak dla mnie to on strasznie smierdział.

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie używałam aptecznych szamponów, muszę koniecznie spróbować jakieś, ale najpierw muszę zużyć moje drogeryjne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam ten szampon i dla mnie jest tak samo beznadziejny jak wszystkie produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i trochę pomógł, ale nie do końca wyleczył skórę głowy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...