13 paź 2012

Maseczka delikatnie peelingująca 5 efektów - Under 20

Witam,


Dziś parę słów o maseczce, którą dostałam w ramach współpracy z Under 20
Po użyciu jej kupiłam jeszcze 2 opakowania, ponieważ tak mi się spodobała i przypadła do gustu. Dobrze oczyszcza i działa na moją skórę bardzo dobrze.
Muszę się poprawić i częściej pisać wpisy o maseczkach, bo ja uwielbiam tego typu kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Często kupuję coś nowego i odruchowo wyrzucam opakowania, ale już poprawię się ;) 

Od producenta:

Maseczka delikatnie peelingująca 5 efektów

Skóra z niedoskonałościami sprawia problemy, dlatego wymaga dogłębnej, ale równocześnie delikatnej pielęgnacji wygładzającej, która pozwoli pozbyć się: śladów po niedoskonałościach, zmniejsza widoczność blizn czy rozszerzonych porów skóry. 
Maseczka 5 efektów nie zawiera drobinek peelingujących, mogących podrażniać skórę.



Wskazania:
Skóra ze skłonnością do powstawania niedoskonałości

Składniki aktywne:
[wygładzające kwasy owocowe + ekstrakt z brzoskwini + łagodzące algi]



Jak stosować?

Nałóż cienką warstwę maseczki na oczyszczoną z makijażu skórę twarzy, omijając okolice oczu. Maseczkę pozostaw do wchłonięcia na ok. 10-15 minut, a następnie zmyj skórę letnią wodą. Dla lepszego efektu kosmetycznego, stosuj maseczkę regularnie 1-2 razy w tygodniu.
Skuteczność potwierdzona dermatologicznie


Konsystencja biała, kremowa, nie za gęsta nie za rzadka. Dobrze rozprowadza się na twarzy.


Jak działa? (moja opinia)
wygładza ślady po niedoskonałościach  TAK
złuszcza martwy naskórek TAK i NIE
likwiduje zaskórniki TAK 
reguluje nawilżenie i natłuszczenie skóry TAK
działa przeciwtrądzikowo TAK i NIE


Składniki:

Maseczka jest bardzo dobra, ale żeby zobaczyć efekty potrzeba regularnego stosowania. Jest bardzo delikatna, mało co peelinguje, ale w dotyku skóra jest bardzo miękka, wygładzona i z czasem po kilkakrotnym użyciu zmniejszają się niedoskonałości. Ja z reguły trzymałam ją nieco dłużej niż pisze na opakowaniu, wtedy też lepiej się wchłonęła. 
A jakie wy lubicie maseczki? 



pozdrawiam,

Donna


9 komentarzy:

  1. ja lubię ziaje pro maseczkę głęboko oczyszczającą z mikrodermabrazją opakowanie 250 ml kosztuje ok 20 zł i starcza na wieeki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie widzialam tej maseczki ...jakos nie rzucila mi sie wczesnej w oczy:)))
    pozdrawiam i zapraszam na konkursik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. JUż dawno nic z tej firmy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam tej maseczki.
    pewnie dobrze oczyszcza, dzięki właściwościom peelingującym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jej :) ale jeśli chodzi o maski na twarz to nie preferuję w nich silikonów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej nie miałam, ale inne z Under20 lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj żeby to było Under30 to bym się zastanowiła na kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...