14 maj 2024

Synbiotyczny TONIK - ESENCJA rewitalizująco - nawilżający SHECARE.

Witam,



Odkrywając nowinki z edycji Rozkwitaj z boxu Pure Beauty, moją uwagę zwrócił Synbiotyczny tonik-esencja rewitalizująco-nawilżający z marki Shecare. Tak się złożyło, że niedawno mój obecny tonik jaki używałam sięgnął denka, więc to była idealna pora, aby poznać coś nowego. W zapasach kosmetycznych mam oczywiście kilka buteleczek różnych toników, czy hydrolatów do przemywania i tonizowania twarzy, sprawdzam na bieżąco ich daty ważności i niespodzianką się stało, że to właśnie ta najnowsza nowinka miała z nich wszystkich, najkrótszą datę - więc wybór padł na synbiotyczny tonik-esencję. Od razu zabrałam kosmetyk do pielęgnacji, aby ocenić jego działanie i opisać moje pierwsze wrażenia na jego temat. 

Czy tonik-esencja mnie czymś zaskoczył? 
Czy go polubiłam? 
A może ma on jakieś minusy? 

Zapraszam Was kochani serdecznie na dzisiejszy wpis o tonizowaniu twarzy, o tym jak ważny jest to krok w pielęgnacji każdej skóry i mojej pielęgnacji z nowym synbiotycznym tonikiem :)


Synbiotyczny TONIK-ESENCJA polecany jest w profilaktyce przedwczesnego starzenia się skóry, jako codzienne aktywne wsparcie w odmłodzeniu naskórka, poprawie jego kondycji, odświeżeniu, przywróceniu promienności i naturalnego blasku.

Przyjazna skórze, mocno skoncentrowana formuła, łączy w sobie MOC BOGATEJ ESENCJI ROŚLINNEJ
oraz lekkość toniku.

Płynna, ale lekko zagęszczona zawiesista konsystencja, doskonale wtapia się w naskórek, będąc nośnikiem realnie wartościowych i efektywnych składników aktywnych, docenionych przez kosmetologów w zakresie aktywizacji procesów odnowy naskórka i jego wizualnej poprawy. Jest bardzo przyjemnym i pomocnym krokiem w walce o piękną skórę.


Tonik-esencja bogata jest w:

Endemiczną ALGĘ NIEBIESKĄ - LANABLUE™, zawierającą niezwykłą mieszankę nasyconą aminokwasami, witaminami i proteinami. Alga ta jest uznana za naturalną roślinną alternatywę dla RETINOLU - bezkonkurencyjnego w wygładzeniu oraz przeciwdziałaniu starzeniu się skóry – bez skutków ubocznych, do całorocznego stosowania. Zawartość - 10 ppm.
KOMBUCHĘ - zawiera fenomenalną w działaniu symbiotyczną kulturę bakterii i drożdży, pochodzącą z fermentu herbacianego. Wspomaga działanie antyoksydacyjne i rewitalizujące. Zawartość – 890 ppm.
AMINO-COMPLEX - tauryna + arginina; efektywne połączenie silnych aminokwasów, w celu odświeżenia i odnowy naskórka. Zawartość – 2000 ppm.
SYNBIOTYK - kompozycja pre- i probiotyków, dbających o wzmocnienie naturalnego mikrobiomu. Zawartość – 1000 ppm.
BETAINĘ - ma wspaniałe działanie higroskopijne – wiąże i zatrzymuje wodę w naskórku; nawilża i koi.
SKWALAN - wartościowy olej pochodzenia roślinnego, przeciwdziałający wysuszaniu naskórka.
WITAMINĘ E - zwana witaminą młodości, działa regenerująco i antyoksydacyjnie.
MASŁO SHEA - to prawdziwa bomba fitosteroli, witamin i lipidów. Pierwsza pomoc w pielęgnacji skóry suchej, odwodnionej, z deficytem lipidów. Niezastąpione w procesie regeneracji i odbudowy naskórka.


INCI: Aqua (Water), Glycerin, Squalane, Betaine, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Saccharomyces/Xylinum/Black Tea Ferment, Aphanizomenon Flos-aquae Extract, Arginine PCA, Taurine, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Lactobacillus, C14-22 Alcohols, C12-20 Alkyl Glucoside, Glucose, Polyglyceryl-6 Caprylate, Proline, Tocopheryl Acetate, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Maltodextrin, Microcrystalline Cellulose, Cellulose Gum, Xanthan Gum, Lactic Acid, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Phenoxyethanol, Etylhexylglycerin, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene, Linalool


Tonik - esencja znajduje się w kartoniku, który zarówno on (kartonik), jak i buteleczka są obszernie opisane i znajdują się na nich istotne informacje, m.in jakie są odczuwalne i realne benefity na skórze po zastosowaniu produktu, jak pachnie tonik-esencja, jakie składniki aktywne ma w swoim składzie, jak należy go stosować i wiele, wiele innych wiadomości. To wielki plus, kiedy producent w taki sposób informuje o opisie danego kosmetyku. To także istotne zanim zdecydujemy się np. na jego zakup.

Pojemność buteleczki to 200 ml, więc jest to standardowa pojemność. Jak się można domyśleć po opisie ten tonik to nie taki zwykły i uniwersalny tonik do tonizowania, ale tonik-esencja. Ja początkowo nie doczytałam, bo właśnie myślałam, że to będzie typowo "wodna formuła", a tu taka niespodzianka, gdyż konsystencja toniku wygląda jak mleczko do demakijażu. Spotkałam się już z podobnym tonikiem i wtedy miałam mieszane uczucie. Tutaj nie ukrywam, ale początkowo też było to takie sobie, dopiero z czasem doceniłam jego pozytywne efekty. Jak zaleca producent przed aplikacją należy delikatnie wstrząsnąć buteleczką i zwilżyć wacik lub palce, a następnie rozprowadzić konsystencję na oczyszczonej skórze, twarzy, szyi i dekoltu. Ja zawsze nakładam na wacik - tak jest mi wygodniej i jest to dla mnie higieniczne. Tonik - esencja stopniowo średnio-szybko się wchłania i nie wymaga zmywania. Można go stosować jako samodzielny zabieg odświeżający, albo jeden z etapów codziennej pielęgnacji, przed nałożeniem kremu

Tonik przynosi mi za każdym razem odczuwalną gładkość skóry, odświeżenie jej i mega piękne nawilżenie. Za każdym razem jestem nim zachwycona, a mleczna jego formuła, która początkowo mało co mnie zachęcała - stała się ulubioną na aktualny czas. 


Zaletą owego toniku - emulsji jest to, że stanowi on wzbogacenie i uzupełnienie codziennej pielęgnacji. Nie pozostawia on lepkiej czy tłustej warstewki (może jedynie taki ochronny film lekko świecący się). Przygotowuje skórę na kolejne dalsze kroki pielęgnacyjne.

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.
#współpracareklamowa


Znacie kochani ten synbiotyczny tonik-esencję do tonizowania i pielęgnacji twarzy?
Wolicie standardowe toniki, czy może z taką mleczną formułą?



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. Nie spotkałam takiej konsystencji toniku, bardzo ciekawa.Pozdrawiam/Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...