6 maj 2024

Sojowa świeca w szkle Bispol o zapachu frezji i gruszki na majowe wieczory.

Witam,



Nie ma nic przyjemniejszego, kiedy po domowych obowiązkach i porządkach, a także dla relaksu przy pielęgnacji zapalę sobie pachnącą świecę. Bardzo lubię jak w moich wnętrzach jest przytulnie, czysto, zadbanie - dlatego też chętnie zapalam sobie świece, by ładny zapach unosił się subtelnie w przestrzeni. Dla niektórych może i jesienno-zimowy sezon na palenie świec się zakończył, ale na pewno nie u mnie, bo tak naprawdę świece, czy woski w kominku i olejki eteryczne w dyfuzorach palę przez cały rok. Jest tyle pięknych wiosenno-letnich zapachów i aromatów, że aż żal czegoś nie poznać i nie robić sobie takich chwil przyjemności z małą pachnącą świecą, przy ciepłych majowych wieczorach. Ja wtedy chwytam dla siebie to co najpiękniejsze z chwil, kiedy zachody słońca co wieczór zaglądają mi długo do okna na poddaszu. W tle odpalam świecę, wyciszam się, afirmuję i mam czas tylko dla siebie. Czekałam na te momenty cały rok, na chwile wypełnione bukietem wiosennych zapachów.


A do moich majowych i wieczornych rytuałów oraz moją ostatnią nowością jest poznana sojowa świeca Bispol o zapachu Fressia & Pear, która pojawiła się w najcudowniejszym boxie Pure Beauty w limitowanej edycji byHUSHAAABYE #6. Oprócz nowinek kosmetycznych zawsze jestem też ciekawa co pojawi się z ładnych domowych akcesoriów, czy takich dodatków w postaci pachnącej świecy.


Kila słów od producenta:
Świece sojowe to obecny trend na rynku. Producent oferuje trzy kompozycje zapachowe do wyboru: nuty kwiatowe, aksamitne i świeże. Wieczko świecy wykonane z drewna kauczukowego, idealnie komponuje się z ekologicznym designem oraz chroni powierzchnię przed zanieczyszczeniami.

Zapach: Frezja & Gruszka
Czas palenia~28 h
Waga: 130 g
Średnica: 7.4 cm
Wysokość: 9.2 cm


Jednym z głównych walorów świecy sojowej o zapachu frezja i gruszka jest jej przyjazność dla środowiska. Wosk sojowy jest tutaj wytwarzany z naturalnej, niemodyfikowanej soi, a wieczko z drewna kauczukowego. Dodatkowo świeca ta zapakowana jest w kartonik, z ala złotymi napisami. To już ciekawa propozycja np. na prezent, bo świecę samą w sobie mamy już ładnie zapakowaną. Nie jest ona dużych rozmiarów, ale jej czas palenia to ok. 28 godzin. Kształt świecy jest minimalistyczny, prosty, skromny i dla kogoś może to być za mało, nie mniej jednak, to co oddaje ten zapach to nie jedna gustowna świeca chciałaby mieć taki zapach, jakość, elegancję samą w sobie i prestiż jak właśnie ta sojowa nie wyróżniająca się na pierwszy rzut oka świeca, bo ta świeca jest cudowna! Bardzo mi się podoba jej świeży aromat i kwiatowy zapach. Odnajdzie się ona w każdym pomieszczeniu zarówno w salonie, w łazience, jak również w profesjonalnych Spa dla kobiet, gdzieś na masażu, zabiegach itp. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.


Lubicie kochani zapach pachnących świec oraz świece marki Bispol? Ja jestem także zainteresowana wersją o zapachu kaszmir-bryza morska - będę ją szukać przy najbliższych zakupach :)


pozdrawiam,
Donna

4 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...