11 maj 2024

Pure Beauty Box - Rozkwitaj! Postaw na radość, energię i nowe kosmetyczne możliwości.


Witam,


I wtedy przyszedł maj zamieszał w moim sercu... tak nucę słowa tej piosenki najczęściej w maju.. A tak naprawdę to wiosna i maj w pełni - a ja jestem po mistrzowsku rozpieszczana nowymi boxami od Pure Beauty. To właśnie wiosenny urok przywołał najnowszą edycję o nazwie ROZKWITAJ! gdzie należy postawić na radość, energię i nowe, kosmetyczne możliwości! Byłam miło zaskoczona jak wartość produktów tej edycji w pudełku przekroczyła 400zł, wow - więc z pewnością ukryte w niej nowinki to sama przyjemność i najwyższa jakość dobranych kosmetyków do pielęgnacji dla kobiet. Pięknie dziękuje za kolejny cudny box i taką uroczą niespodziankę.
Zapraszam na jego oficjalny open box i zaprezentowanie poszczególnych pielęgnacyjnych perełek.


Kiedy zobaczyłam grafikę - to przez chwilę odebrało mi mowę. Takiej pomysłowej i atrakcyjnej jeszcze nie było odkąd poznaje boxy co miesiąc. Skuterek w kolorze miętowym - pewnie marzenie nie jednej kobietki marzącej o fajnych przygodach i podbojach. Wielkie brawa dla grafika i wszystkich osób, które tworzą i przygotowują wszystkie projekty oraz dobierają świadomą i wyjątkową pielęgnację.

Jeśli ktoś wśród moich czytelników chciałby jak ja dostawać takie boxy co miesiąc - kochani zapraszam. Box z kosmetykami można zakupić tylko onlinie, ale na kilka sposobów. Jest kilka opcji:

- Przetestuj mnie pojedynczy box o wartości 114 zł,
- Zaprzyjaźnij się ze mną elastyczna miesięczna subskrypcja o wartości 104 zł,
- Poznaj mnie lepiej pakiet na 3 miesiące o wartości 100 zł.


Pielęgnacja twarzy:

Miya Cosmetics regenerująco-odżywczy krem do twarzy z masłem shea
cena: 34,99zł/75ml

Regeneruje i odżywia, nawilża, wygładza oraz poprawia jędrność. Dzięki lekkiej, kremowej formule QuickAbsorb szybko się wchłania i nadaje się pod makijaż. Pokochasz jego delikatny zapach i chwilę regeneracji tylko dla siebie.

Super, cieszę się na ten krem, gdyż produkty do pielęgnacji twarzy i kremy z owej marki u mnie zawsze dobrze się sprawdzają. Mają też dobre składy i zawsze potrafią pomóc skórze w dobrej pielęgnacji. Chętnie poznam ten krem.


Stars from the Stars Glow Stars Bright Blink rozświetlający krem pod oczy
cena: 28,99zł/15ml

Krem z witamina C, octami owocowymi i ogórkiem zapewni kompleksową pielęgnację delikatnej skóry wokół oczu. Sprawia, że skóra odzyskuje naturalną świeżość. Odżywia, nawilża i wygładza, a także nadaje jej świetlistego blasku.

Kremy pod oczy jak najbardziej używam cały czas i codziennie. Delikatna skóra wokół oczu potrzebuje wyjątkowego traktowania i pielęgnacji. Ciszę się, że w tym kremie jest moja ulubiona witamina C :)


Shecare Laboratories synbiotyczny tonik-esencja rewitalizująco-nawilżający
cena: 38,99zł/200ml

Polecany w profilaktyce przedwczesnego starzenia się skóry, jako codzienne aktywne wsparcie w odmłodzeniu naskórka, poprawie jego kondycji, odświeżeniu, przywróceniu promienności i naturalnego blasku. Łączy aktywną tonizację z efektywną pielęgnacją. 

Nigdy nie spotkałam wcześniej tego toniku-esencji, więc to dla mnie jest nowość. Na pewno użyję, bo chcę sprawdzić jaki będzie on przy pielęgnacji. Opakowanie proste, można powiedzieć, że zwyczajne, ale ja coś czuję, że to może być hit. 


Cnf Icelanf odświeżająca maseczka z wyciągiem z mango
cena: 5,29zł/szt.

Maska w płachcie na bazie wody lodowcowej z ekstraktem z mango, bogata w witaminę A, pomaga intensywnie nawilżyć skórę, odświeżyć ją, nadając jej witalności oraz blasku. Ma przyjemny orzeźwiający zapach.

Maseczki jak najbardziej lubię poznawać i choć mało o nich piszę, to często u mnie one goszczą. Wersja z mango brzmi obiecująco. 


Pielęgnacja ciała:

Soraya plante naturalnie złuszczający scrub do ciała owies
cena: 23,49zł/200g

Naturalny scrub do ciała z olejem krokoszowym idealnie wygładzi Twoją skórę, nadając jej miękkości i aksamitną gładkość. Jego gęsta formuła o delikatnym zapachu daje niezwykłą przyjemność aplikacji i łatwo się spłukuje.

Nie trzeba namawiać mnie na peelingi, uwielbiam je! Z przyjemnością poznam ten, bo go jeszcze nie miałam. Może coś więcej o nim napiszę - to dam znać jak się sprawdził. 


Perspirex Comfort skuteczny antyperspirant dla skóry wrażliwej
cena: 47,99zł/20ml

Poczuj komfort bez potu i przykrego zapachu na co dzień przez cały rok, nawet przy skórze wrażliwej! Antyperspirant Perspirex świetnie sprawdza się przy umiarkowanej potliwości - nawet do 3 dni! Stosuj co 2-3 dni na noc na nieuszkodzoną i suchą skórę, następnie zmyj produkt rano.

I tak i nie jestem za takimi antyperspirantami. Człowiek musi się pocić, zwłaszcza wtedy kiedy się oczyszcza z toksyn i są one usuwane przez skórę. Kiedy zablokujemy pot przez antyperspirant nie będzie to wpływało dobrze na nasze zdrowie, więc takie antyperspiranty tak, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach i od czasu do czasu, a nie na co dzień. 


So!Flow By Vis Plantis relaksujące mleczko nawilżające do ciała słodka śliwka i jeżyny
cena: 26,99zł/400ml

Nawilża i regeneruje skórę dzięki zawartości wielu dobroczynnych olejków, takich jak olej z pestek śliwki, nasion chia, kokosowy i makadamia. Wzmacniają one barierę skórną, dzięki czemu skóra odzyskuje miękkość i gładkość.

Takie mleczka nawilżające jak najbardziej lubię stosować, a tutaj wersja ze śliwką musi być czarująca w zapachu. Jeszcze nie wiem jak pachnie, bo nie chcę otwierać aktualnie, ze względu, że mam inne pootwierane mazidełka do ciała. 


Makijaż/paznokcie/usta:

Bourjois tusz do rzęs Volume Glamour Lift&Stretch
cena: 65,99zł/12ml

Powiedz "bonjour" efektowi otwartego oka, dzięki Volume Glamour Lift&Stretch. Wyjątkowo elastyczna silikonowa szczoteczka unosi i wydłuża Twoje rzęsy, a lekka formuła wzbogacona witaminą C i Phytocycle Orange, zapewnia odświeżone i pełne energii spojrzenie.

Dużo dobrego czytałam już o tym tuszu - musi być dobry, na pewno to sprawdzę! 


Rimmel Mulei-Tasker Better Than Filters
cena: 75,99zł/30zł

Glow! Better Than Filters. Nowy Multi-Tasker 3w1 łączy w sobie właściwości bazy pod makijaż, lekkiego podkładu glowbooster oraz rozświetlacza. Ma lekka formułę wzbogaconą o naturalne biopeptydy, witaminy C i E oraz rozświetlające pigmenty, które wzmocnią naturalny blask Twojej skóry.

Początkowo myślałam, że jest to sam podkład, ale tutaj miła niespodzianka, bo jest to kosmetyk 3w1, czyli baza, podkład i rozświetlacz. No zapowiada się obiecująco.


Kabos lakier do paznokci simply
cena: 24,90zł/10ml

Simply to linia lakierów klasycznych na bazie składników pochodzenia naturalnego. "Oddychająca" formuła umożliwia przenikanie tlenu i pary wodnej do płytki paznokcia, pozwalając utrzymać go w jak najlepszej formie. Każdy z kolorów jest silnie napigmentowany i zapewnia idealne krycie.

Obecnie daje paznokciom odpocząć od malowania - ale kolorek bardzo przyjemny i niespotykany, więc mnie skusił i może przy weekendzie zrobię sobie jakieś czarujące mani :)


Dermi By Dermatologist pomadka ochronna rdzeniowa kokos i awokado
cena: 12,99zł/4,4g

Pomadka rdzeniowa Kokos&Awokado zadba o pełną ochronę Twoich ust - nawilża, odżywia oraz regeneruje. Zawiera kompleks naturalnych wosków, a także wiele innych składników, zapewniających efektywne i wielowymiarowe działanie.

O takiej rdzeniowej pomadce jeszcze nie słyszałam. Jak to można poznać tutaj ciekawe nowinki. Na pewno o niej coś więcej napiszę, bo od razu mnie ona zainteresowała. I choć mam swoje ulubione pomadki ochronne, tak ta perełka zasługuje na bliższe poznanie. 


Wnętrza, dom:

Pachnąca szafa - pachnąca zawieszka do szafy
cena: 14,29zł/szt.

Pachnąca zawieszka wykonana z celulozy doskonale sprawdzi się w szafie, garderobie oraz samochodzie. Zapach New Morning to cudowny powiew chłodnej bryzy, natomiast aromat Tropical Garden stanowi ucztę dla zmysłów i zastrzyk pozytywnej energii.

Kod "BOX" - rabat -30% na www.pachnacaszafa.pl

Produkty z Pachnącej Szafy są mi już znane, ale że pojawia się  mnóstwo nowości, tak nie można ich nie poznać. Ucieszyłam się, że to właśnie takie zawieszki pojawiły się w boxie. Coś innego, coś fajnego - super!


Podsumowując: Zawartość boxu Rozkwitaj! bardzo mi się spodobała. Jest tu dużo pielęgnacji do samej twarzy, bo aż 4 pełnowymiarowe produkty - a to bardzo lubię. Cieszę się także z peelingu do ciała marki Soraya, bo uwielbiam wszystkie formy peelingu o różnej ścieralności - łagodnej, czy ostrej. Cieszę się z ciekawej pomadki do ust Dermi by Dermatologist, czy fajnych zawieszek do szafy z Pachnącej szafy. Kosmetyki do makijażu też miło mnie zaskoczyły. Zawartość jak zawsze zasługuje na wysoką ocenę! Pielęgnacja jest tu świadomie i odpowiednio dobrana, pod każdym względem, więc każdy znajdzie tu coś miłego dla siebie. Fajnie, że są tu nowości o których wcześniej jeszcze nie słyszałam, a dzięki tej edycji mam je właśnie u siebie i zabiorę je do domowego Spa. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.


Jak Wam się podoba zawartość kosmetyczna w tym przepięknym skuterowym boxie?
A może macie już swojego ulubieńca?
Serdeczności!



pozdrawiam,
Donna

4 komentarze:

  1. Och jaki super box z kosmetykami ile marek no no

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć tego pudełka z kosmetykami :) Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. WOw pudełko warte uwagi.Zawsze mam ochotę zamówić, ale nigdy nie wiem, czego mogę się w środku spodziewać:)Może się jednak skuszę i zamówię w końcu nową edycję.Przyjemnych testów kochana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...