15 maj 2024

Innowacyjny kompleks t-EGF w nowej linii marki tołpa ideal age,

Witam,



Ze mną kolejne nowinki ze świata beauty i nowa linia kosmetyczna marki tołpa ideal age, która zawiera innowacyjny kompleks t-EGF. Obniża on wiek biologiczny skóry nawet do 8 lat!

U mnie z marką Tołpa jest tak, że albo dany kosmetyk staje się być ulubieńcem i hitem, albo totalnym bublem - nie mniej jednak tych bubli jest zdecydowanie mniej! A nowinki Tołpa jakie pojawiły się u mnie mam przyjemność poznać dzięki Wizaz.p i #klubrecenzenki, #mojekwc 🤍


Mam tutaj m.in.:

🌸 revital ujędrniający krem pod oczy t-EGF 20% peptydy - redukuje on cienie i opuchnięcia, poprawia jędrność i wygładza. Krem znajduje się w uroczej, małej tubce i przypomina tubkę "maści". Jego formuła jest nietłusta i niekomedogenna oraz szybko się wchłania. Ma tylko 10ml pojemności, ale jak na krem pod oczy jest on i tak wydajny.

🌸 illumi serum rozświetlające t-EGF 10% witamina C - redukuje ono zmarszczki, wyrównuje koloryt i rozświetla, a także ujędrnia. Podoba mi się w nim, że konsystencja jest taka emulsyjno-żelowa, przez co szybko się wchłania, posiada wygodną i higieniczną pipetkę. Serum to zawiera aż 10% wit. C dla mnie jest wielkim plusem, bo kocham ten składnik aktywny w produktach pielęgnacyjnych. Po jego aplikacji, skóra ma przyjemny komfort satynowej gładkości. Stopniowo się rozświetla, robi się jaśniejsza i jest promienna.

🌸 micro filler krem wypełniający t-EGF niacynamid + hialurn - krem wypełnia zmarszczki i wygładza, poprawia jędrność, a także nawilża. Jest dopełnieniem pielęgnacji, kiedy nałożymy wcześniej serum. Posiada on nietłustą konsystencję, która jest świeża w zapachu i przyjemna w aplikacji. Krem znajduje się w szklanym słoiczku o pojemności 50ml. Nie podrażnia on skóry.

Po kompleksowej takiej pielęgnacji można przejść do dalszego kroku jakim jest codzienny makijaż.


[prezent]


Znacie kochani już linię tołpa ideal age?
Dostępna jest w Drogeriach Rossmann :)


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. Ta seria dobrze się zapowiada. Cieszy mnie, że krem pod oczy nie jest komedogenny.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...