25 cze 2024

Box Pure Beauty - wakacyjna pielęgnacja z dermokosmetykami CeraVe.

Witam,


Lubicie pakować wakacyjne walizki? Ja lubię i robię to nie tylko w okresie wakacyjnym. Ostatnie moje pakowanie, jakie było kilka dni temu, odbyło się sprawnie i było dla mnie samą przyjemnością, a to ze względu, że zawitał do mnie box kosmetyczny z dermokosmetykami marki CeraVe, dzięki uprzejmości i przy współpracy z Pure Beauty. Czuję ogromną wdzięczność i serdecznie pięknie dziękuję za box - niespodziankę i urokliwe wakacyjne pudełeczko z letnią i pomocną pielęgnacją: Summer up your body!

Zapraszam kochani na open box i zaprezentowanie kosmetyków CeraVe, które zatroszczą się o moją skórę w okresie nadchodzących ciepłych, letnich dni. Dodam, że wybrane produkty znam już bliżej, ale i tak się cieszę, że będę miałam kontynuację pielęgnacji i sprawdzone dermokosmetyki przy porannym i wieczornym moim rytuarze piękności.
 

Grafika boxu iście wakacyjna, barwna niebieska przypominające błękitne niebo, a wraz z nią wakacyjne przygody i podróże samolotem. W środku znalazłam same ciekawe perełki kosmetyczne, czyli coś do oczyszczania i coś do typowej pielęgnacji ciała. Poznam kompleksowy zestaw dermokosmetyków, które zapewnią mi maksymalne nawilżenie i ukoją skórę przy letnich wakacyjnych dniach.


1 krok OCZYSZCZANIE nawilżający pieniący się olejek do mycia - delikatnie oczyszcza i odżywia skórę, nie zostawiając tłustej warstwy. Idealny do twarzy i ciała, a także okolic intymnych. Przebadany dermatologicznie.

Za formułami olejkowymi niezbyt przepadam, jeśli chodzi o typowe olejki do nawilżania ciała, ale jeśli są to formuły olejkowo - myjące to jak najbardziej jestem na tak i je lubię. Świetnie nawilżają skórę, tworzą delikatną pianę i pielęgnują skórę. 


Krok 2 PIELĘGNACJA nawilżająca emulsja dla skóry suchej i bardzo suchej
- wypróbuj na dzień

Lekka formuła, o nietłustej konsystencji, szybko się wchłania, pozostawiając natychmiastowe uczucie nawilżenia. Opracowana z dermatologami. Nawilża i wspiera odbudowę bariery ochronnej skóry, twarzy i ciała.

Fajnie, że ta emulsja ma wygodne opakowanie, a przy jego aplikacji jest higieniczna pompka. Lubię lekkie formuły, więc ta emulsja jest dla mnie idealna.



NAWILŻAJĄCY BALSAM dla skóry suchej i bardzo suchej - wypróbuj na noc

Bogata formuła wspierająca odbudowę bariery ochronnej skóry twarzy i ciała przez noc. Natychmiastowo nawilża i głęboko odżywia. Zawiera 3 kluczowe ceramidy i kwas hialuronowy. Jego formuła jest bezzapachowa.

Balsam występuje w dużym ekonomicznym opakowaniu o pojemności 340g, który może być dla całej rodziny, jak też w mniejszej pojemności 50ml idealny do wakacyjnej, kobiecej kosmetyczki.


Podsumowując: Box i zawarte w nim dermokosmetyki są dla mnie doskonałe pod względem nawilżającym jak i ogólnym jeśli chodzi o zapewnienie skórze nawodnienia, ukojenia i odbudowy bariery hydrolipidowej. Nawilżenie skóry ciała w letnie i słoneczne dni jest dla mnie ważne, gdyż od słońca skóra potrafi szybko się przesuszać i odwadniać. Nawilżenie to must have i sekret zadbanej skóry. Miniaturki jak i pełnowymiarowe opakowania to najlepsze propozycje dla całej rodziny. Ja box z dermokosmetykami CeraVe zabieram i pakuje do walizki i jestem spokojna o nawilżenie ciała.

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.

A Wy kochani lubicie miniaturki i pełnowymiarowe dermokosmetyki z tej samej serii?
Macie swojego ulubieńca z boxu CeraVe?

 
@ceravepolska #summerupyourbody #cerave #skincare #bodycare #ceravepoland 
 


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...