30 cze 2024

Silne utrwalenie włosów i sprężystość? Postaw na Wellaflex!

Witam,



Czujecie ten letni wiatr we włosach? Ja tak, tym bardziej, że pojawiają się u mnie non stop nowe baby hairy i potrafią łaskotać w twarz. Dla ujarzmienia fryzury i pasmów włosów pomagają mi produkty od Wella. Mój zestaw Wellaflex dzięki kampanii @trnd_polska jaki zawitał do mnie kilka tygodni temu sprawdza się cały czas rewelacyjnie. Dziękuję pięknie :)


Mam tutaj m.in.:

✔️ Wellaflex Fullness Volume Tonic - produkt zagęszczający włosy do skóry głowy (tym produktem podzieliłam się z siostrą), dla mnie jest to ciekawa nowość.

✔️ Wellaflex Fullness Volume Mousse - ultramocna pianka stylizująca, która utrzymuje się do 24 godzin - jest ona mega gęsta i wydajna. Zwiększa objętość włosów i nie skleja pasm.

✔️ Wellaflex Fullness Volume Hairspray - ultramocny spray utrwalający, który utrzymuje się do 48 godzin - lakier polubiła też moja mama, która czasami mi go podbiera. Ja używam sporadycznie, ale i tak stał się moim ulubieńcem.


Myślę, że marka jest znana już większości i nieraz się coś z niej używało. Ja cieszę się, że poznałam nowości m.in ten tonik do skóry głowy. Ma on wygodną aplikację i jest wydajny. Świeżo pachnie i jest przyjemny w używaniu. Pomimo, że w swoim składzie ma alcohol denat, to nie spowodował u mnie podrażnienia scalpu. Pianek nie używam codziennie do stylizacji, ale od czasu do czasu dam się skusić, aby coś nieszablonowego wystylizować na moich prostych włosach - najczęściej związuje je w kitkę i wydają się być grubsze na objętości po użyciu owej pianki. Lakier za to jest pomocny, kiedy na zewnątrz pojawia się wiatr, a ostatnio pojawia się właśnie częściej, warto mieć wtedy właśnie taki lakier, aby spryskać fryzurę by utrzymywała się przez cały dzień.


Znacie kochani taki niezawodny zestaw do stylizacji włosów?
Pięknego letniego dnia :)

#współpracareklamowa #Wellaflex #WellaflexStylowyTest #nowosciWellaflex #wellaflex48h #trnd 


pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...