13 cze 2024

"Koniec opowieści" - A.J. Finn, w tłumaczaniu Jacek Żuławnik, wyd. W.A.B.

Witam,


Dziś czas na coś do poczytania i polecajkę książkową dla wszystkich miłośników kryminałów i sensacji, bo właśnie 5 czerwca 2024 miała miejsce premiera nowego thrillera A.J. Finna autora bestsellerowej „Kobiety w oknie”. Tym razem błyskotliwa literacka uczta dla wszystkich, którzy kochają sprytnie skonstruowane zagadki. KONIEC OPOWIEŚCI z wydawnictwa W.A.B.

„Za trzy miesiące nie będzie mnie już wśród żywych. Proszę przyjechać i opowiedzieć moją historię”.

Tak brzmi mrożące krew w żyłach zaproszenie od Sebastiana Trappa, pisarza samotnika, twórcy postaci detektywa Simona St. Johna, skierowane do Nicky Hunter, ekspertki w dziedzinie kryminałów, z którą Sebastian od kilku lat koresponduje. Nicky przyjmuje je, zamieszkuje w okazałej rezydencji w San Francisco i powoli zaczyna poznawać historię życia pisarza pod czujnym okiem jego enigmatycznej żony i niezwykle bezpośredniej córki.
Sebastian Trapp jest zagadką. I niewykluczone, że również mordercą… Przed dwudziestoma laty jego pierwsza żona i syn zaginęli, a sprawa do dziś nie została rozwiązana. Czy mistrz kryminału prowadzi zabójczą grę? A jeśli tak, to czy jest skazany na porażkę? Kiedy w stawie z karpiami koi zostaje znaleziony trup, dla wszystkich staje się jasne, że… przeszłość nie odeszła. Ona po prostu czeka.


Data premiery: 05-06-2024
Liczba stron: 512
Tłumacz: Jacek Żuławnik
Wydawca: W.A.B.
Autor: A. J. Finn
Format: 135 x 210
ISBN: 978-83-8319-730-2
Kategoria Wydawcy: Kryminał, sensacja
Typ okładki: miękka ze skrzydełkami

Jak ja odbieram tą książkę? Rzadko kiedy nie podoba mi się treść książki i w czasie czytania nie wzbudza mnie ciekawość jak rozwinie się akcja… ale staram się wdrożyć w historie na tyle, by wydobyć z niej może jakąś cząstkę zainteresowania… Tutaj było nieco inaczej, ponieważ nie mogłam się wciągnąć w fabułę na tyle, aby przykuło to moją uwagę. Miałam wrażenie, że tutaj nic takiego się nie dzieje. Fabuła toczył się powoli, a czytanie sprawiało mi niechęć, trochę trudności? Chyba nie do końca mi się to podobało. Nie mniej jednak moja siostra od zapowiedzi książki była jej ciekawa, więc jej chętnie pożyczę do przeczytania - może ona ją odbierze inaczej niż ja? Nie oceniam książki źle, ale to nie do końca coś dla mnie.


Wpis przy współpracy reklamowej z wydawnictwem W.A.B.


To jak kto już przeczytał lub ma w planach?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

  1. Sama nie wiem, czy mnie ta historia zachwyci. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...