11 cze 2024

Domowe rozgrzewające Spa z kosmetykami Pharma Care od Vis Plantis.

Witam,



Kocham domowe SPA i domową aromaterapię, dlatego też zawsze staram się wybierać naturalne produkty, które ukoją i zrelaksują mnie oraz wyciszą umysł po aktywnym przebodźcowanym dniu, dlatego też do moich wieczornych rytuałów wybrałam 3 rozgrzewające nowości kosmetyczne  PHARMA CARE z mocą ziół od polskiej marki Vis Plantis. Są to wegańskie i naturalne kosmetyki o ziołowych subtelnych zapachach, w których jestem zakochana, gdyż każdy aromat pojawiający się w danym produkcie ubóstwiam i jest jednym z moich ulubionych zapachów zależnych od różnych dni, nastrojów, czy potrzeb.


Rozkoszuję się zatem:
- Solą do kąpieli z czerwoną glinką - zapach miodu i ambry,
- Solą do stóp poprawiającą krążenie - kasztanowiec + borowina,
- Żelem pod prysznic - aloes + proteiny.


Kąpiele o zapachu miodu i ambry mają cudowną moc zdrowotną i relaksacyjną, po których czuję się zawsze wypoczęta, zrelaksowana, a dodatkowo moje ciało jest oczyszczone, skóra staje się być elastyczna, gładka i nawilżona. Zawsze takie umilacze lubię stosować do kąpieli. Sól ta wyróżnia się kolorową barwą i ma raczej nie wielkie kryształki, które szybko się w czasie kąpieli rozpuszczają.


Stopy natomiast, które w okresie letnim miewam zimne po aromatycznej kąpieli z kasztanowcem i borowiną zyskują rozgrzanie i poprawia się w nich krążenie. Tak już mam, że latem mam zimne stopy - cieszę się zatem, że są takie sole rozgrzewające i mogę sobie w pewnym stopniu pomóc.


Żel pod prysznic z aloesem pięknie oczyszcza i pielęgnuje skórę, nie wysusza jej, a dodatkowo jego zapach za każdym razem dostarcza przyjemności przy prysznicu.

#PoznajMocZiół #trnd #prezent 

A Wy kochani lubicie poznawać ziołowe nowości kosmetyczne?

Zapraszam na profil Pharma Care -> @pharmacare.kosmetyki po moc naturalnych i ziołowych inspiracji

Dziękuję za uczestnictwo w kampanii trnd polska

Serdeczności 🤍


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś ich sól i była w porządku. Obecnie używam wcierki i jest świetna 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna dla mnie SPA!!! pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...