15 lip 2020

Ratunek na ból brzucha u dzieci i dorosłych węgiel w płynie CarboRhea kids naturalnego pochodzenia i wyciągiem z jagód.

Witam,



Okres wakacyjny to nieraz pokusa na smaczne, ale niekiedy niezdrowe przekąski: budki z lodami nieraz o dziwacznych smakach i nazwach, gofry z bitą śmietaną, słodkie napoje lubiane tak przez dzieci i inne słodycze to prędzej czy później niedolegliwości dla trawienia, bólu brzucha, czy biegunki. Kiedy byłam dzieckiem pierwszym krokiem zawsze przy bolącym brzuchu, czy wzdęciach, rodzice podawali mi czarny węgiel w postaci zwykłych tabletek. Pamiętam, że był twardy o słodkim i nawet przyjemnym smaku, ale gdy go rozgryzałam buzię miałam po nim czarną, a smak w ustach na długo pozostawał taki dziwny chropowaty na języku. Dziś na szczęście tabletki można zamienić na przyjemniejszy i smaczniejszy węgiel w płynie, który mogą stosować zarówno dzieci od 3 roku życia jak i dorośli. Poznałam niedawno właśnie taki węgiel CarboRhea kids naturalnego pochodzenia i wyciągiem z jagód. Wygodną buteleczkę można zabrać ze sobą na wakacyjne wyjazdy i być przygotowanym na ewentualne niestrawności, kiedy zjemy coś przypadkowego na mieście lub dopadnie nas niespodziewana biegunka, bo przecież organizm różnie reaguje na jedzenie w innym otoczeniu i środowisku. Ja niedługo wybieram się na wakacyjny zagraniczny wyjazd, więc buteleczkę tego preparatu zabieram ze sobą. Będę spokojniejsza, że w miarę szybko zadziałam, kiedy pojawi się ból czy niestrawność. 


Preparat CarboRhea zawiera starannie dobraną kompozycję ekstraktów ziołowych, w tym rumianek pospolity i miętę pieprzową, które przyczyniają się do utrzymania prawidłowego trawienia i pomagają przy wzdęciach. Dodatkowo preparat został opracowany z myślą o najmłodszych i ma pyszny jagodowy smak.


5 ml zawiera:
Węgiel aktywny - 80 mg*
Wyciąg z borówki czarnej - 100 mg*
Wyciąg z liści mięty - 10 mg*
Wyciąg z kwiatów rumianku - 10 mg*

Bez syropu glukozowo-fruktozowego, sztucznych barwników, glutenu i laktozy. Od 3 roku życia

Stosowanie
Dzieci: 5-10 ml dziennie (1 łyżeczka 1-2 razy dziennie)
Dorośli: 10-15 ml dziennie (2-3 łyżeczki dziennie)

Składniki: sacharoza; woda; wyciąg z borówki czarnej Vaccinium myrtillus L. (DER 10-12:1, 2.5% antocyjanidów); węgiel aktywny; wyciąg z liści mięty pieprzowej Mentha pipperita DER 4:1; wyciąg z kwiatów rumianku Matricaria chamomilla L. DER 4:1; regulator kwasowości - kwas cytrynowy; substancja konserwująca - benzoesan sodu; substancja konserwująca - sorbinian potasu; aromat cytrynowy; aromat malinowy; aromat truskawkowy.



Zachęcam też wszystkie mamy, które szukają takiego płynu dla swoich pociech. Naprawdę płyn ma przyjemny smak dla dzieci, więc zostanie polubiony. To też rewelacyjne rozwiązanie, że preparat jest dla dzieci i dorosłych. Różni się oczywiście dawkowaniem i na każdy ból brzucha pomaga. Dodatkowo jest tani, a skuteczny - ja zawsze szukam takich rozwiązań, bo poco mam przepłacać za coś, jeśli tańsze tak samo działa?

Kochani, czym ratujecie się na ból brzucha oraz co podajecie swoim pociechom w razie nieprzyjemnych dolegliwości ze strony układu pokarmowego?



pozdrawiam,

Donna

26 komentarzy:

  1. sama mam węgiel w płynie. czasami są takie momenty, że trudno przełknąć kapsułkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nieraz mialam problem z połknięciem, w płynie zdecydowanie to ułatwienie :)

      Usuń
  2. Dla mnie najlepszym sposobem są krople żoładkowe :P O tym produkcie nie slyszałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich kropel nie stosuje, ale moja siostra często :)

      Usuń
  3. Przyznam, że nie słyszałam o nim wcześnie, to znaczy, że w płynnej postaci jest już przygotowany, gotowy do użycia, w razie konieczności będę miała na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i do tego ma dobry smak, zeby dzieci mogły pić bez problemu :)

      Usuń
  4. A mnie na ból brzucha pomagają napary ziołowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pije np. Rumianek :) kiedy cos lekkiego mi doskwiera..

      Usuń
  5. Ciekawy produkt :) Pamiętam węgiel w tabletkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dzis też jest w tabletkach, taki w płynie to nowość :)

      Usuń
  6. Swego czasu miałam okropne bóle brzucha. Dobrze wiedzieć, że coś takiego istnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to się musiałaś męczyć z bólem, tak taki węgiel pomaga :)

      Usuń
  7. Super, że zrobiłaś ten wpis. Warto wiedzieć, że coś takiego istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny produkt, bardzo przydatny w domowej apteczce

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt. Ja przeważnie ratuję się kroplami żołądkowymi, ale dla dziecka taki naturalny specyfik byłby zdecydowanie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością dla dziecka lepszy taki naturalny płyn :)

      Usuń
  10. Muszę poczytać trochę więcej o tym produkcie. Ja zazwyczaj ignoruję ból brzucha póki się da.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wytrzymujesz jak Cie boli? ja bym nie dała radę, chociaż jak mnie głowa boli to też niczego nie łykam, tylko piję samą wodę i ból przechodzi

      Usuń
  11. Nie używam, ale dobrze wiedzieć, bo widzę ,że taki naturalny...

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam o tym produkcie, ale myślę, ze w sezonie wakacyjnym to taki must have :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak - taki must have, nigdy nic nie wiadomo... :)

      Usuń
  13. Misze zgłębić temat bo mnie zaciekawilas

    OdpowiedzUsuń
  14. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...