8 lip 2020

Bordowo mi, czyli moja pierwsza sukienka midi i wygodny zestaw dresowy. Sklep Femmeluxefinery.

Witam,



Ostatnio oglądając Wasze zamówienia (mam tu na myśli wybrane kobiece blogi moich koleżanek z blogosfery), ze sklepu femmeluxefinery.co.uk, często widziałam przepiękną bordową i elegancką sukienkę. Koronkowa sukienka midi z dekoltem w paski - Angelica urzekła mnie swoją powagą, kobiecością a zarazem elegancją. 


W mojej garderobie rzadko można spotkać właśnie ten kolor - myślę, że jest on taki dojrzały, dostojny i trzeba go lubić nosić. Ja czuję się w nim dobrze, często wybieram pomadki do ust w takim kolorze, aczkolwiek kojarzy mi się on jeszcze oprócz tej dojrzałości z... jesienią. Jednak wiem, że wakacje szybko miną i zaraz po nich nastanie ta wspomniana pora roku, więc to już nie długo, by ta sukienka miała wtedy swoje 5 minut, jeśli chodzi o ten ocień koloru.

Przyznam się szczerze, że jest to moja pierwsza sukienka midi i nie ukrywam, ale nie mogę przyzwyczaić się do tej długości. Jestem raczej niska i mam wrażenie, że ta długość mi nie pasuje, może do jakiś jesiennych wyższych botków na obcasie lub kozaków będzie lepiej pasować? Chyba, że ją skrócę, ale wtedy ona straci ten swój fason i elegancki urok... Ogólnie podoba mi się i to bardzo, bo jest świetnie uszyta, materiał też jest w porządku - jest takie grubszy, ciepły i miły dla skóry. Sukienka ładnie opina i podkreśla talię, choć było mi ją trochę ciężko założyć. Nie mniej jednak dla takiego efektu można trochę pocierpieć przy zakładaniu, kiedy przy sukience nie ma żadnego zamka, a ubiera się ją przez głowę. Fajnie też, że w ofercie sklepu ta sukienka jest w kilku innych kolorach, jednak to bordo tak mnie przyciąga i do mnie przemawia, że cieszę się, że zdecydowałam się na ten odcień, który ma to coś w sobie kobiecego, co mi się podoba. A do długości będę musiała się przyzwyczaić lub nauczyć się chodzić w długościach midi. Polecam sukienkę na spotkania, uroczystości rodzinne, lub nawet do pracy, jeśli strój wymaga od Nas elegancji i powagi - a ta sukienka właśnie taka jest 'ułożona i poprawna' z nutą kobiecości i atrakcyjności :)


By zostać w tonacji bordowej, nie mogło zabraknąć także i wygodnej stylizacji. Zestaw dresowy Wine Loungewear - Maria to mój must have w garderobie. Tak polubiłam dresy Maria, że mam je już w kilku kolorach. Tu rozmiar jest idealny dla mnie. Zawsze wybieram 8 i pasuje jak ulał. Dres właśnie ten zabiorę na wyjazd, który już nie długo planuję - bo nigdy nie wiadomo jaka będzie pogoda tam gdzie się wybieram, a wieczory mogą być przecież chłodne. Dres jest z cienkiego materiału, ale cieplutki i milusi.


Wygodny dres, łóżko i dobra książka - tak można odpoczywać :)


Kochani mam nadzieję, że i Wy coś wybierzecie z oferty sklepu - a może coś w kolorze bordowym? Pojawiło się tam obecnie sporo letnich nowości jak: Joggers, Loungewear, T shirts. Oprócz tych kategorii w sklepie znajdziemy spodnie, gorsetowe sukienki, Jeans (dżinsy), a dla Pań jest też bielizna koronkowa. Dajcie znać co kupicie :) Pochwalcie się swoimi stylizacjami. 



pozdrawiam,

Donna

25 komentarzy:

  1. super, uwielbiam ten dresik, sukienka też jest super i również ją mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie mi się ona podobała :) dresik jest bardzo ok, mega! :)

      Usuń
  2. Bordowa sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że ta sukienka jest taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo robi wrażenie :) jest bardzo kobieca! :) Dziękuję

      Usuń
  4. Przepiękna sukienka, ja mam parę dobrych sukienek, parę dni temu, kupiłam w internecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetnie, może zaprezentujesz się w nich na blogu? :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolor ma ta sukienka. Sklep ten jest coraz bardziej popularny w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor wina :) spodobał mi się jak go tylko zobaczyłam :)

      Usuń
  6. Mam taki sam dresik w trzech kolorach i ten sam model sukienki, tylko biały.Ze wszystkiego jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ten dres i mam je w kilku kolorach :) super, że jesteś ze wszystkiego zadowolona :) Ja też.

      Usuń
  7. świetnie prezentujesz się w tej sukience, w ogóle w bordowym Ci do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) w bordowym kolorze mam mało ubrań i tak właśnie bordo wybrałam dla odmiany :)

      Usuń
  8. Bardzo pasuje Ci ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy krój, szkoda, że zupełnie nie dla mnie, ale przynajmniej mogę popatrzeć jak na Tobie dobrze leży :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje Ci ta sukienka, a kolorek boski :)Chociaż to zestaw dresowy skradł moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie Ci w tym kolorze. Też lubię różne odcienie czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ta sukinka! W ogole jaką Ty masz piękna figurę :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...