8 lip 2020

Luźne i letnie wyjazdowe stylizacje jakie znalazłam w sklepie Femmeluxefinery.

Witam,



Po bordowych stylizacjach (jakie pojawiły się wpis wcześniej), dziś ciąg dalszy luźnych i na co dzień fajnych wyjazdowych propozycji, bo lato, które obecnie trwa skłania do tego, by ubierać się luźno i wygodnie. U mnie w tym czasie najlepiej sprawdzają się różne, zwykłe koszulki do krótkich spodenek, czy legginsów. Tu najczęściej oprócz niebieskich lub jasno niebieskich kolorów wybieram biel. Biała koszulka „La Femme” z nadrukiem wargowym - Rayna od razu wpadła mi w oko, przy kolejnym zamówieniu w sklepie femmeluxefinery.co.uk :) Jeśli nie znacie jeszcze tego sklepu i oferty koniecznie zapraszam Was do działów: Joggers, Loungewear, T shirts. A wracając do moich kolejnych nowych ciuszków to zapraszam na dzisiejszy wpis. 


Materiał tej koszulki jest fenomenalny, bo to 100% bawełny. Cieszę się, bo lubię zdecydowanie bawełnę od innych rodzajów materiałów jak poliester itp. Bawełna sprawia, że nie pocę się szybko i przez cały dzień czuję się komfortowo i dobrze. Nadruk tej koszulki podoba się nie tylko mi, ale i komuś 💕 więc to podwójna radość z tego wyboru i nadruku. Koszulka jest wygodna, nie krępuje ruchów, długość jej jest odpowiednia, trochę dłuższa (nie przeszkadza mi to). To był dobry wybór i jestem z niego zadowolona. Kiedy nie wiem co na siebie nałożyć, bo podobno kobieta nigdy nie wie w co ma się ubrać :P biała koszulka (nawet z nadrukiem), to zawsze dobry wybór - do spodni, spodenek, spódniczek mini, więc tak naprawdę ciekawą stylizację można wyczarować w kilka minut.


Szkoda, że nie odwróciłam zdjęć, bo napis widać w drugą stronę :P Ale mój uśmiech zdradza wszystko, że koszulka mi się podoba i czuję się w niej wygodnie. Czas chyba posprzątać teraz moją szafę i pozbyć się powyciąganych i spranych t-shirtów, by zrobić miejsce na takie fajne wakacyjne nowości! :)




Druga propozycja do luźnej i letniej stylizacji to Zestaw Loungewear z brązowymi prążkami - Asia. Zestaw ten jest przepiękny i w tym kolorze na modelce zachęcił mnie do wyboru, ale okazał się na mnie być za duży i za luźny :( albo ja go tak odbieram, hmm...


Do tej pory zamawiane przeze mnie rzeczy w rozmiarówce 8 lub 8/10 były w porządku, tak ten zestaw okazał się być za bardzo luzacki i z dłuższymi rękawami/nogawkami. O ile spodnie podwinę i są w miarę okej, tak długie rękawy są już zdecydowanie za długie, a ta bluzeczka ogólnie za szeroka. Trzeba ją dobrze ścisnąć sznureczkiem w pasie, wtedy leży zdecydowanie lepiej, bo bez sznureczka gdzieś mój biust całkiem zniknął :D a ja cała wpadłam w tą bluzę i też zniknęłam hehe z tej jej szerokości :) Wisi to na mnie, a nie wygląda wtedy za dobrze. Dekolt też jest głęboko wycięty. 


Gdyby nie było tych rozcięć po bokach przy rękawach, mogłabym je podwinąć - tu przy rozcięciach tego nie zrobię, bo nie trzymają się podwinięcia, materiał sam w sobie jest też taki śliski i lekki. No cóż, gdyby ten rozmiar bluzeczki był mniejszy miałabym fajny zestaw do wyjścia gdzieś na miasto, na kawę, czy spotkanie, a tak to cały czas te rękawy mi lecą i się poprawiam. Macie może jakąś rade co zrobić z tymi rozciętymi rękawami? :D 

 

Jestem ciekawa, czy Wasze zamówienia co do rozmiarów z tego sklepu, zawsze były trafione i dobre? 
Czy ktoś może wymieniał rozmiar? Dajcie znać :) 

Pozdrawiam i buziaczki :*



pozdrawiam,

Donna

16 komentarzy:

  1. fajne zamówienie, ten ostatni zestaw też zamierzam mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Żanetka :) ciekawe jak u Ciebie bedzie z tymi rękawami, na mnie to za duże coś się okazało :)

      Usuń
  2. Hmm, mi sie i tak podoba drugi ciuch na Tobie, ogólnie brązowy kolor bardzo do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w brązowych kolorach mało mam ubrań, więc dlatego taki kolor wybrałam :)

      Usuń
  3. Świetnie to wygląda! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Ja kiedyś nie trafiłam z rozmiarem (za mały) ale tak to rozmiar 8/10 u mnie jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też 8/10 wybieram, czasami jak jest jeszcze XS to też jest dobra na mnie :)

      Usuń
  5. Ja nigdy nie zamawiałam z tego sklepu. Najważniejsze, żeby rzeczy podobały się Tobie! Osobiście lubię koszulki wkładać do spodni, więc z pierwszą zrobiłabym podobnie- kwestia gustu :D Drugi strój jest bardzo, ale to bardzo ciekawy. Pokombinowałabym z nim coś i go sobie zostawiła ;)
    Pozdrawiam!


    Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj lubię koszulki mieć luźno, zależy jaka jest to ją wkładam też do spodni :)

      Usuń
  6. Nie znam jeszcze tego sklepu. Pierwsza stylizacja bardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy mnie właśnie takie rozcięte rękawy bardzo się podobają, zawsze możne mini guziczki przyszyć, tak aby przy podwijaniu nie rozchodził się rękaw. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...