18 sie 2018

Szampon łopianowy do włosów z kompleksem Bh Intensive + przeciw wypadaniu włosów z aktywatorem wzrostu Elfa Pharm.

Witam,


Delikatne, ziołowe szampony bardzo lubię, a jeszcze bardziej lubi je moja wrażliwa skóra głowy. Szampon, który zagościł u mnie na wakacjach w pielęgnacji włosów, to szampon łopianowy z kompleksem Bh Intensive + przeciw wypadaniu włosów z aktywatorem wzrostu Elfa Pharm. Kiedyś miałam balsam z tej serii, dlatego poznając szampon wiedziałam już z 'góry', że szampon też przypadnie mi do gustu, bo wszystkie produkty łopianowe bardzo dobrze się spisują i dobrze działają na moje cienkie włosy. Czy znacie ten szampon? Zapraszam Was kochani na krótką recenzję.


Szampon łopianowy delikatnie i skutecznie oczyszcza skórę głowy i przygotowuje ją do maksymalnego przyjmowania substancji aktywnych serii Intensive Hair Therapy. Składniki aktywne pomagają wzmocnić wzrost włosów, odżywienie ich korzeni i pobudzenie odnowy. Poprawiają stan ich keratynowej struktury, chronią ją przed uszkodzeniami. Włosy nabierają elastyczności, miękkości, blasku, mają większą objętość. Szampon nadaje się do częstego stosowania.


Były dni, że używałam drogeryjnych produktów (były o nich wcześniej recenzje) dlatego chciałam dać włosom odpocząć. Coś ziołowe, delikatne i takie dla nich, coś co im dobrze służy. Szampon przy pierwszych razach nieco plątał włosy, a później już było dobrze. Przezroczysta konsystencja nawet ładnie się pieniła. Zapach łopianowy, delikatny, znałam go już wcześniej. Nie zauważyłam, aby szampon zmniejszył wypadanie włosów, włosy jak wypadały tak wypadają nadal. Nie ma takiego wow, że stop włosy nagle nie wypadają. To samo jeśli chodzi o porost. Jedna buteleczka do tego 200 ml pojemności nie sprawi, że włosy będą rosły jak szalone. Gdybym używałam razem całej serii w skład której wchodzą inne produkty i używała przez kilka miesięcy efekty były by widoczne, przy jednym szamponie efektów brak, ale co najważniejsze szampon nie podrażnia wrażliwego skalpu, jest delikatny, łagodny. Do tego dobrze myje włosy, oczyszcza i zmywa oleje, które wcześniej przed myciem lubię aplikować. Jeśli ktoś ma mocne, grube czy kręcone włosy myślę, że ten szampon może być za delikatny. 


Czy znacie szampony z Elfa Pharm?



pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. Myślę, że do samego mycia dla moich włosów byłby wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię delikatne szampony a opis tego brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te szampon właśnie taki jest, delikatny i łagodny :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...