12 sie 2018

Sicilian Lemon – idealna kompozycja cytrusowa w wosku od Yankee Candle.

Witam,


Super, że w ofercie Yankee jest coraz więcej letnich i orzeźwiających zapachów. Czy palicie woski latem? Ja paliłam sobie ostatnio Sicilian Lemon. Jest on w ofercie już kilka lat, ja dopiero go teraz poznałam. Kojarzy mi się on z kilkoma produktami. Pierwsze na sucho zapach ten kojarzy mi się z pudrowymi cytrynowymi cukiereczkami z dzieciństwa,  po drugie z cytrynową herbatą, a po trzecie z cytrynowymi lodami. Pamiętam jak dwa lata temu za granicą wybrałam sobie cytrynowy sorbet - był to lód tak kwaśny, że nie mogłam go zjeść do końca. Tutaj wosk jest z typu słodkiej, a nie kwaśnej cytrynki. Zapach się tak fajnie zaczyna po chwili ulatniać, tworząc przyjemną cytrynową mgiełkę, że robi się on apetyczny. Nie jest to aromat jak z toalety, gdzie są takie kostki toaletowe cytrynowe. Nie! Ten cytrynowy zapach jest tak soczysty i wakacyjny, że dla mojego nosa akceptowalny. 


Co o wosku można przeczytać:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. 
Wyczuwalne aromaty: sycylijska cytryna. 

Nie jest ani przesadnie cierpka, ani niewłaściwie słodka. Jest akurat! Tak samo, jak akuratnie są wakacje spędzane pod słońcem Italii. Sycylijska cytryna rośnie na wulkanicznej glebie i dojrzewa długo w ciepłych promieniach tylko po to, żeby – tuż po zerwaniu – zamienić się w orzeźwiającą lemoniadę, chłodny sorbet lodowy lub stać się komponentem pysznego, włoskiego deseru. Smak i aromat tych pyszności przywołuje Sicilian Lemon – idealna kompozycja cytrusowa, przywodząca na myśl chwile spędzane w niewielkim kurorcie położonym na zboczu drzemiącej Etny.


Lubicie cytrynowe zapachy nie tylko w postaci wosków?
Ja go polubiłam, ale chyba na jednym wosku się skończy, raczej nie kupie go w innej formie jak świeca czy Sampler. 
Jeśli chcecie go poznać to do kupienia jest w goodies.pl




pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Lubię cytrusowe zapachy.. nie wiem czy kiedyś przypadkiem nie miałam tego wosku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja cytrusowe rzadko właśnie palę, a ten wpasował się w wakacje idealnie :)

      Usuń
  2. Coś czuję, że bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz potrzebuję takiej równowagi i świeżości w domu, zapach idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato jest stworzony, na zimę fajnie odpalić, by poczuć letni klimat :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...