30 sie 2018

Peeling solny Słona Lawenda. Mydlarnia cztery szpaki

Witam,


Jak wiecie kocham peelingi do ciała. Robię je bardzo często, bo lubię efekt gładkiej i wygładzonej skóry. Jednak są peelingi, które mniej lubię, bo zamiast usunięcia martwego naskórka, zostawiają tłustą powłoczkę na skórze. Poznany niedawno Peeling słona lawenda, który serwują Nam 4 szpaki podany jest w słoiczku z łyżeczką. Jak się spisał i czy go polubiłam? Zapraszam Was kochani na recenzję.


Jeśli ktoś tak jak i ja lubi peeling i kocha lawendę to może pomyśleć tylko jedno. Peeling + lawenda = ❤

Jaki jest zatem peeling solny słona lawenda?
Peeling Słona Lawenda z dwoma rodzajami soli: morską i himalajską jest niezwykle funkcjonalnym kosmetykiem, jest kosmetykiem wielofunkcyjnym.


skład: 
sól morska, olej kokosowy frakcjonowany, sól himalajska różowa, masło shea, olej ze słodkich migdałów, błękitna glinka francuska, gliceryna roślinna, wosk candelilla, olejek eteryczny lawendowy, witamina E, olejek eteryczny cytrynowy, linalool*, limonene*, citral* 
* składniki naturalnych olejków eterycznych


Bardzo podoba mi się forma podania. Słoiczek ładny ale i skromny, drewniana łyżeczka - super dodatek. Uroczy sznureczek. To właśnie wyróżnia cały ten peeling. Przejdę zatem do konsystencji. Po otworzeniu peeling wygląda na dość zbity. Po nabraniu na łyżeczkę (wtedy świeciło mocno słońce i było upalnie) peeling zaczynał się powoli topić, ale to tylko tak minimalnie. Na zdjęciach tego nie widać, ale posiada on dwa rodzaje soli. Jedna z nich jest o większych ziarenkach, druga o mniejszych. Pachnie pięknie, bo lawendowo, ale i czuję też zapach soli. Co do działania i efektów końcowych, przy zwilżonej skórze, peeling dobrze się masuje. Czuć, że drobinki się powoli rozpuszczają, sól oczyszcza i rozjaśnia skórę, a z peelingu wydobywają się olejki, które ładnie nawilżają i pielęgnują ciało. Przy spłukiwaniu przychodzi jednak moje niezadowolenie, ponieważ peeling pozostawia dość tłustą powłokę. Ja wiem, że to za sprawą olejków, oleju kokosowego czy masła shea i wiem, że są to same dobrocie dla ciała i pielęgnacji, ale dla mnie ta tłustość jest niefajna. Nie lubię tego. Zamiast oczyszczonego ciała z martwego naskórka, ja po spłukaniu czuję na ciele coś tłustego. Dla jednych jest to zaleta, bo ciało jest nawilżone, ochronione i nie trzeba już się balsamować, dla mnie jest to minus bo czuję się taka niedomyta, tylko tłusta. Nie chce oceniać peelingu źle, ale jego zastosowanie znalazłam do peelingowania stóp, tam mi ta tłustość jego nie przeszkadza. A jeśli już stosuje na ciało, to później używam jeszcze jakiegoś żelu czy mydełka by pozbyć się tej warstewki.


Jeśli lubicie tą warstewkę i macie przesuszoną skórę, ten peeling nie tylko usunie martwy naskórek ale i nasączy Wasze ciało różnymi olejkami, które dobrze nawilżą i odżywią skórę.




pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

  1. Ale ma przepiękny kolor! Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat lubię tą tłustość :) nie przepadam za to za solnymi peelingami, wolę te z cukru czy kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj używam cukrowego. solnego nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się konsystencja, skład i opakowanie peelingu, ale za to sam zapach nie dla mnie. Nigdy nie polubiłam lawendy, chętnie za to spojrzę jakie marka ma jeszcze kosmetyki w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda bajecznie, byłabym nim zachwycona, kocham zapach lawendy . tłusta powłoka to dla mnie zaleta bo nie musiałabym się już balsamować

    OdpowiedzUsuń
  6. Na peelingi to mi jakoś zawsze czasu brakuje jeśli chodzi o ciało. Za to ten mnie zachwycił, to samo opakowanie - boski pomysł!

    Pozdrawiam cieplutko!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za solnymi peelingami, ale tej marki peeling cukrowy - tłusta warstewka mi w nim nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, no i słoiczek... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda tej tłustej warstewki, także chyba poszukam innego peelingu, mimo, że ta lawenda zachęca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...