1 sie 2018

Jak pachnie woda toaletowa Marc Jacobs Eau So Decadent.

Witam,



Perfumy kuszą Nas niekiedy swoimi flakonikami, oczywiście samym zapachem też i nieraz się mówi, że je się oczami, a więc tak samo można powiedzieć, że kupuje się oczami. Coś w tym jest, bo przecież kupując coś to sugerujemy się też wyglądem. Ja np. nie mogłam przejść obojętnie koło tego flakoniku, a co to za zapach? To Marc Jacobs Eau So Decadent. Jest do dokładnie woda toaletowa (nie mylić z perfumami) Ten flakonik skradł moje serce od razu i przyznam się, że zapach wybierałam w ciemno, choć po nutach zapachowych czułam, że będzie mi się podobał. Na początku spotkania się z tym zapachedałamu kilka dni, aby się z nim oswoić ale ogólnie w ostateczności zapach mi się podoba. Zapraszam Was kochani na recenzję tego letniego kobiecego zapachu.


Jaki jest opis tego zapachu?

Woda toaletowa Marc Jacobs Eau So Decadent stanie się Twoją tajną bronią w sztuce uwodzenia! Ty też odkryj zmysłowy zapach, który doskonale uzupełni Twoją wyjątkową charyzmę.

- kwiatowo-owocowy zapach
- dla zmysłowej kobiety
- do używania na co dzień, ale też na specjalne okazje

Głowa - czarna porzeczka, gruszka, bluszcz
Serce - jaśmin, magnolia, konwalia
Podstawa - biały bursztyn, kaszmir, mailna


Wygląd flakoniku jak widać to fikuśna, mała torebeczka inspirowana legendarnymi torebkami marki Marc Jacobs. Ja posiadam ją o pojemności 50 ml. Na iperfumy.pl są różne jej pojemności od 10- 100 ml. Jest dość stabilna, konkretna nieco ciężka. Ala złoty łańcuszek to piękna ozdoba nadająca niepowtarzalność, oryginalność i nieszablonowość zapachu. Jest to zapach typowo kwiatowo-owocowy ale idący w kierunki świeżym i letnim. Nie jest to zapach ciężki, a czuć w nim powiew wiosny, lata i ciepłych wieczorów. Na początku czuję lekkość po czy później zapach zamienia się w zmysłową elegancję. Zapach należy do średnio trwałych, więc osoby które nie przepadają za mocnymi aromatami jak też te, które skarżą się na bóle głowy śmiało mogą używać tej wody toaletowej, bo w ciągu dnia ona się ulatnia, ale ja i tak czują ją przez jakiś czas na ubraniach, na skórze już mniej. 


Ostatnio psikam się non stop tym zapachem i nie widzę, żeby coś ubywało z torebeczki 
- jakieś czary mary :)))
Podoba Wam się ten flakonik?



pozdrawiam,

Donna

14 komentarzy:

  1. Oj opakowanie super.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się na opakowanie skusiłam :D a zapach później mi się spodobał.

      Usuń
  2. Wahałam się nad zakupem, ze względu na flakon, ale nie do końca podobał mi się zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku spotkania się z tym zapachem pomyślałam, ze średnio mi się podoba, ale dałam mu kilka dni i zapach mi się zaczął podobać :)

      Usuń
  3. Zapachu nie znam, ale flakon wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisany wyczerpująco post niezwykle fajnie zdjęcia myślę że Twój tekst będzie dla mnie bardzo pomocny czekam n kolejne.W wolnym czasie zapraszam do siebie będzie mi miło jeśli zostawisz jakaś opinie która pomoże mi

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o zapach to ciężko mi jest go ocenić po samym opisie natomiast Musiałabym go sprawdzić na żywo ale buteleczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę najpierw powąchać w perfumerii, ten flakon od pierwszej chwili mnie zachwycił. podobnie jak szpilka Karoliny herrery Good Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. flakonik to jest mistrzostwo świata! :D wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie należę do perfumomaniaczek (tylko do paletomaniaczek 😂), ale muszę przyznać, se flakon jest przepiekny! Co do zapachu ciężko się wypowiedzieć, bo perfumy różnie pachną na ludziach, więc nie wiem czy by mi podszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Jaka urocza butelka!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...