25 lip 2017

Szampon głęboko oczyszczający do włosów ciemnych Wax Pilomax.

Witam,


Lubię szampony z Pilomaxu - sprawdzają się u mnie i chętnie po nie sięgam jak mam tylko okazję. Nie robią mi krzywdy jak szampony drogeryjne co podrażniają skalp, powodują swędzenie itp. Szampon, który miałam pierwszy raz to szampon głęboko oczyszczający do włosów ciemnych WAX. Otworzyłam go z konieczności, bo zbliża się jego data ważności, ale i tak do tego czasu zanim się skończy spokojnie go zużyję, więc się oto nie martwię, a i tak szampony szybko się zużywają więc jak to się mówi luzik.


Opinia:
Jaki jest ten szampon dla moich włosów? Dobry, czyli dobrze pielęgnuje skórę głowy, nie powoduje uczucia swędzenia, jest łagodny ale zarazem dobrze oczyszcza włosy. Po umyciu czuję, że włosy są dobrze umyte i 'domyte', czasem odnosimy takie wrażenie, że niby umyjemy włosy, a one są takie jakby niedomyte i mało co świeże lub świeże przez połowę dnia. W tym przypadku świeżość jest znacznie dłuższa. Oczyszczenie i mycie na wielki plus. 



Jakie efekty po myciu? piękne :)


Włosy ładnie i fajnie się układają są takie mięsiste, co przy cienkich włosach od razu da się to wyczuć w dotyku. Nie mam zastrzeżeń co do tego szamponu - sprawdził się i na zmianę z innymi na stałe gości u mnie w łazience.




pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję, tylko wersję do włosów jasnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy pięknie błyszczą, ja nie używam baardzo oczyszczających szamponów bo mam wrażliwy i skłonny do przesuszeń skalp

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama go używa i jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że daje fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny,moze kiedyś do mnie trafi😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Należą do najlepszych znanych mi kosmetyków do pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon genialny. Idealnie się nadaje do stosowania przed maską.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...