23 lip 2017

Pakowanie kosmetyczki po raz drugi - kolejny wyjazd.

Witam,


I znów pakuje się - pakuje ubrania, kosmetyki i wyruszam na dwu tygodniowy wyjazd jako wychowawca. Nie zabieram dużo kosmetyków, bo wiem, że na przesiadywanie w łazience to ja nie będę mieć zbytnio czasu, ale aby zapewnić jakieś podstawy pielęgnacyjne i higieniczne zabieram zwykłe podstawy jak: żel pod prysznic, płyn micelarny, szampon, mydło, coś pod paszki, maszynka i kilka próbek. 


Żel pod prysznic Fa magic Oil przeciętna butelka powinna wystarczyć na dwa tygodnie, by odświeżyć ciało i się po prostu umyć. Płyn micelarny Tołpa - micelek musi być, bo jakże go może zabraknąć. Do tego by umyć twarz zabieram też żel z ekstraktem z jabłka Eco plant (o nim już wkrótce) - to nowy żel który poznaje i jest w fazie testów, przypasował mi więc go biorę. Lush szampon w kostce jak i mydełko Dove to must have każdych wyjazdów.


Kilka próbek szamponów Basil Element, bo mimo że biorę Lush, to tak co drugie mycie wolę umyć włosy szamponem płynnym. Jedna maseczka Tołpa - może uda się wieczorem coś nałożyć, a warto coś takie mieć w razie 'wu'. Dove kulka i maszynka to wiadomo po co i na co. Spf 50 emulsja do opalania Dax Sun - mała wersja, gdyż zrezygnowałam z czegoś dużego i pełnowartościowego, ze względu, że gdzie ja tam będę się opalać? ja jadę do pracy, a nie leniuchować na słońcu :D jedynie co to w planie jest rajd rowerowo-konny, ale wątpię, aby odbył się jakby był upał i pełne słonko, więc również w razie 'wu' tylko mała pojemność do opalania, a nie duża butla.
Płyn do higieny intymnej, odżywka do włosów jak i jakieś mazidło do ciała - odłożę z dużych pojemników w małe buteleczki/pojemniczki, by nie zabierać dużych opakowań (tego już nie pokazywałam, bo to dopiero zrobię)

Do tego dołożę jeszcze kilka wacików, jakiś mały kremik do buźki, pastę do zębów i małe perfumiki o których tu zapomniałam. I to chyba by było na tyle oprócz produktów do makijażu, które też są minimalne:

Rezygnuję ze wszystkich peelingów czy to do twarzy czy ciała, z olejków do opalania w dużych opakowaniach, pianek do golenia itp. i wszystkich tych ponad podstawowych moich pierdółek, bo i tak na to nie będzie czasu...

...a jeśli uda mi się wybrać przed wyjazdem jeszcze do Rossmanna koniecznie muszę kupić chusteczki nawilżające i małe żele antybakteryjne do rąk - bo przeglądając moje wszystkie kosmetyki jakie mam to aktualnie tego u mnie na stanie brakkkkk 👀 a takie rzeczy na wyjazd to aż się prosi zabrać :D




pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu! Aby pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dwa tygodnie to rzeczywiście lepiej wziąć podstawowe produkty o większej pojemności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, mam nadzieję, że te dzieciaki nie będą męczące a TOBIE UDA SIĘ TEŻ ODPOCZĄĆ.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...