7 lip 2017

Pianka oczyszczająca pory do mycia twarzy Under 20 Anti Acne.

Witam,


Jak się macie przed weekendem? Ja dobrze 😊 choć wpisów i recenzji mam do nadrobienia sporo - to może uda mi się to szybko nadrobić, ale sama nie wiem kiedy. Szkoda, że doba nie jest dłuższa, ale w lecie jak większość mało co przesiaduje przed kompem, bo korzystam z ładnej pogody. Wypoczynek powoli dobiegł końca - zdjęć do pokazania mnóstwo (najlepiej śledzić mnie na instagramie 👀) ale mało co pokazywałam na zdjęciach siebie, bo wyjazd traktowałam jako coś prywatnego, więc same wiecie...

***
Przygotowałam dziś krótką recenzję i prezentację o fajnym i sprawdzonym produkcie do mycia, a dokładnie to mowa o: piance oczyszczającej pory do mycia twarzy Under Twenty Anti Acne o działani antybakteryjnym, 1 % kwasu migdałowego.


Opis:
Delikatna pianka myjąca, odświeża i skutecznie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Cera jest gładka, nawilżona i miękka w dotyku. Zapach arbuza z nutą mięty zapewnia 100% przyjemności stosowania*.
Kwas migdałowy reguluje produkcję sebum i wykazuje silne działanie antybakteryjne.
Wyciąg z soczewicy odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność.
Betaina nawilża i łagodzi podrażnienia.
Wyciąg z liści mięty stymuluje produkcję hormonów szczęścia, działając na skórę łagodząco i relaksująco.
Stosowanie: 
Wydozować 1-2 pompki na dłoń, umyć twarz, a następnie spłukać wodą.
*wyniki badania na skórze z niedoskonałościami


Opinia:
Ową piankę już pokazywałam jakiś czas temu w wpisie z produktami do oczyszczania i przy demakijażu. Lubie takie produkty, więc od czasu do czasu po takie sięgam. Pianka oczyszczająca pory jak to pianka jest bardzo delikatna i łagodna o przyjemnym owocowym arbuzowym zapachu. Używam ją razem z innymi produktami do oczyszczania, bo jako sama to słabo się sprawdza, a ja muszę mieć coś konkretnego do dobrego umycia i zmycia m.in sebum, zanieczyszczeń i innych pozostałości po makijażu. Pianka nie uczula, nie podrażnia ani nie szczypie w oczy. Po wydostaniu się z aplikatora tworzy się ładna piana, ale ona znika przy już krótkim masażu. 


Do jednego użycia potrzebuje tak około dwóch/trzech pompek, wtedy taka porcja przyjemnie się używa i wykonuje delikatny masaż. Sebum nagromadzone po nocy jak i pozostałości po nocnej pielęgnacja są ładnie oczyszczone. Skóra jest oczyszczona, świeża i pachnąca. Piankę używam zarówno rano jak i wieczorem. Jest to mój jeden z kroków do oczyszczania skóry.


Sięgacie po pianki do oczyszczania i mycia twarzy z Under 20? 
Ja minusów u niej nie widzę, że wart jest wypróbowania. 



pozdrawiam,

Donna




12 komentarzy:

  1. Chyba muszę wypróbować, bo przydałoby mi się oczyszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako że już dawno under 20 nie jestem to raczej nie sięgnę ;D hehe zresztą jak byłam w gim ( czyli dawno dawno temu ;D ) to miałam parę produktów z tej firmy i szałowe nie były ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy pianek nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam sporo różnych produktów do oczyszczania twarzy, więc na tę piankę się nie skuszę. Dobrze jednak o niej wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj jak dawno ta linia kosmetyków mnie dotyczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem czemu, ale nigdy nie przepadałam za tą marką ..
    Pozdrawiam:)♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wiek to już nie dla mnie, niestety.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko co under 20 mnie nie dotyczy :). Ewentualnie under 25 ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię oczyszczające pianki, tej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dawno nie miałam już nic tej marki. W tej piance ciekawi mnie kwas migdałowy, bardzo dobrze działa na moją cerę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego kosmetyku jeszcze nie mialam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...